Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Estetisk tannpleie > Tannimplantat

Tannimplantat Forum for diskuskjon om tannimplantat (tannerstatning). Velkommen!

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2011-08-19, 09:40   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 3
bjornha is on a distinguished road
Cool Ferie, tannpleie og operasjon:)

Hei alle sammen!

Jeg vil bare anbefale et selskap som jeg og min kone har brukt. De heter Nordic og ligger i Riga i Latvia. Det som vi synes er fint, er at dette selskapet tilbyr alt fra konsultasjon med kirurg, operasjon, tannpleie og tannkirurgi, billige flybilletter, hotellovernatting, transport i Riga, ''turistting'' som guiding, SPA-opphold og mye annet. De hjelper deg med det du vil, rett og slett. Min kone tok brystforstörrelse, mens jeg tok fettsuging. Når vi först var der borte, tok vi også en overhaling på tennene. Prisene hos tannlegen er under en fjerdedel av det våre venner betaler her i Norge. Nordic kjenner de beste klinikkene, tannlegene og ikke minst byen Riga. Det beste er at de også er et språkfirma, og det betyr at de har flere norskspråklige ansatte. Derfor er ikke kommunikasjon noe problem. Alle kirurgene og tannlegene snakker engelsk, og hvis du ikke snakker engelsk kan en av de ansatte i Nordic bistå med tolking til norsk. Vi ville ikke gå ut til gud og hvermann med våre operasjoner. Så vi sa til folk at vi skulle på ferie til Riga og Latvia, noe vi også gjorde. Vi bare la inn noen kirurgiske inngrep i samme slengen! Vi badet på stranda utenfor byen, var på sightseeing, og opplevde noen av de flotte restaurantene og utelivet i byen. Hvis dere har noen spörsmål ang. vår erfaring med Nordic, kan dere henvende dere til meg på bjornhaugsvar@gmail.com. Lykke til!

bjornha er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Ferie og operasjon:) bjornha Mannlig brystreduksjon (Gynekomasti)... 0 2011-08-19 09:36
Ferie og operasjon:) bjornha Brystforstørrelse 0 2011-08-19 09:34
Fjelltur kort tid etter operasjon - og operasjon med lokalbedøvelse Frue Brystforstørrelse 0 2010-05-29 18:56

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:34.