|
|||||||
| Rynkeinjeksjoner Behandling av rynker ved injeksjoner av vevfillers (Restylane, Juvederm etc.) eller neurotoxiner (Botox & Vistabel)... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Jeg har testet Restylane Perlane og Restylane i ”sinterynken” mellom øyenbrynene og ellers i pannerynkene. Kan ikke si at jeg er så veldig fornøyd med effekten, jeg synes den kunne vært bedre. Resultatet holder ikke så lenge akkurat. Som sagt har jeg allerede gjort to injeksjoner, hvor den første behandlingen var med Perlane og den andre gangen vanlig Restylane.
Kan jo være at noen andre er mer fornøyd. Men jeg sier bare hva jeg mener. |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
|
Hei alle sammen!
Jeg hadde faktisk samme problem. Det var faktisk så ille at flere spurte om jeg var sint… Jeg prøvde botox, men det gav meg ikke helt det jeg var ute. I begynnelsen, etter inngrepet, slet jeg med konstant hodepine, og høvne øyner. Og jeg synes også at det koster en hel del med tanke på at det ikke varer evig.. Jeg fant derimot en løsning på det hele – jeg fjernet muskelen helt Og i dag er jeg helt slett og fin
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Guest
|
Sitat:
Hvordan fikk du tilbud om å fjerne muskelen helt, og hvor mye kostet det? er det "slapt" i området, eller stramt og fint selvom? |
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Junior Member
Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 4
![]() |
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:23.

Og i dag er jeg helt slett og fin 

Linjærmodus