Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Injeksjonsbehandlinger > Injeksjonsbehandlinger > Rynkeinjeksjoner

Rynkeinjeksjoner Behandling av rynker ved injeksjoner av vevfillers (Restylane, Juvederm etc.) eller neurotoxiner (Botox & Vistabel)...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-03-14, 20:05   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Question Bekymringsrynke og botox

Har bare et lite spørsmål. Jeg har en veldig dyp bekymringsrynke i pannen, en rynke som gjør at jeg ser veldig sur ut. Er det noen som vet om det går an å fjerne denne med botox eller lignende injeksjonsmidler?

Svar med sitat
Gammel 2010-03-19, 14:10   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Cool Restylane Perlane og Restylane

Jeg har testet Restylane Perlane og Restylane i ”sinterynken” mellom øyenbrynene og ellers i pannerynkene. Kan ikke si at jeg er så veldig fornøyd med effekten, jeg synes den kunne vært bedre. Resultatet holder ikke så lenge akkurat. Som sagt har jeg allerede gjort to injeksjoner, hvor den første behandlingen var med Perlane og den andre gangen vanlig Restylane.

Kan jo være at noen andre er mer fornøyd. Men jeg sier bare hva jeg mener.

Svar med sitat
Gammel 2010-03-21, 09:43   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Thumbs up Fjern muskelen

Hei alle sammen!

Jeg hadde faktisk samme problem. Det var faktisk så ille at flere spurte om jeg var sint…
Jeg prøvde botox, men det gav meg ikke helt det jeg var ute. I begynnelsen, etter inngrepet, slet jeg med konstant hodepine, og høvne øyner. Og jeg synes også at det koster en hel del med tanke på at det ikke varer evig..

Jeg fant derimot en løsning på det hele – jeg fjernet muskelen helt Og i dag er jeg helt slett og fin

Svar med sitat
Gammel 2011-05-09, 01:00   #4 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Talking :O!

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
Hei alle sammen!

Jeg hadde faktisk samme problem. Det var faktisk så ille at flere spurte om jeg var sint…
Jeg prøvde botox, men det gav meg ikke helt det jeg var ute. I begynnelsen, etter inngrepet, slet jeg med konstant hodepine, og høvne øyner. Og jeg synes også at det koster en hel del med tanke på at det ikke varer evig..

Jeg fant derimot en løsning på det hele – jeg fjernet muskelen helt Og i dag er jeg helt slett og fin

Hvordan fikk du tilbud om å fjerne muskelen helt, og hvor mye kostet det?
er det "slapt" i området, eller stramt og fint selvom?

Svar med sitat
Gammel 2012-01-16, 22:26   #5 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 4
LineM is on a distinguished road
Standard Mange måter å behandle rynker på

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
Har bare et lite spørsmål. Jeg har en veldig dyp bekymringsrynke i pannen, en rynke som gjør at jeg ser veldig sur ut. Er det noen som vet om det går an å fjerne denne med botox eller lignende injeksjonsmidler?
Jeg brukte Restylane selv, men det var for å forstørre leppene. Jeg er veldig fornøyd med det, enda det kunne holdt seg litt lenger. Vet at Restylane kan brukes til å fjerne bekymringsrynker og det de kaller for kråkeføtter rundt øynene. Ellers kan man jo gjøre det kirurgisk, men som rynkebehandling ville jeg nok brukt restylane først, og heller lagt meg under kniven etterpå dersom det ikke fungerer. Lykke til!

LineM er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:22.