|
|||||||
| Rumpeforstørrelse Forstørring av baken (rumpen) med silikonimplantat... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Jeg lurer på om man kan bruke Botox på større muskelgrupper, for eksempel på en del av rumpen? Jeg synes ikke rumpen min er usystematisk bygd opp, og noe jeg ikke får til å trene opp heller. Så det jeg lurer på er om jeg kan forstørre en del av rumpen slik at den passer med resten av kroppen? Hmm.. håper dere forstod hva jeg mente..
Tusen takk på svar, hilsen fra Elise |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei
![]() Jeg har hørt om Macrolane (søsterprodukt til Restylane) men har skjønt at det ikke er så vanlig å utføre dette her i Norge. Macrolane injiseres i rumpa, men holder bare en viss periode. Det forsvinner etter en stund og er ganske dyrt i forhold til en operasjon. ... Det er vel mulig med implantat for å forstørre rumpen. Rumpeimplantatene plasseres inne i en lomme som lages inni selve rumpemuskelen slik at rumpeimplanatatene visstnok skal bevege seg i takt med muskelen og kjennes naturlig ut :-) Har hørt at man ikke kan sitte på rumpa i 5 måneder etterpå??? Seriøst? En annen metode jeg har hørt om er fetttransplantasjon. Det må jo være den mest geniale. Her suger man bort fett fra magen eller lårene. Man sprøyter dette fettet inn i rumpen som på denne måten vil forstørres :-) Fordelen her er at man ikke får noen arr! Har bare sett at de gjennomfører disse operasjonene ved "plastikkirurgene . clinique pilestredet park", Er det noen som har noen erfaringer med disse?? Kanskje man bør reise til utlandet?? Priser? J |
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:19.

Linjærmodus