|
|||||||
| Penisforstørrelse Forstørrelse av penis ved penisforlengelse og penisfortykkelse... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei, jeg har en stund nå tenkt på å få litt større eller tykkere penis, altså litt mer omkrets. Jeg har gjort litt reserach på nettet og sett at det går å gjennomføre med Macrolane. Slik jeg forstod det skal det ikke gi et permanent resultat, men skal være forholdsvis sikkert. Det jeg lurer på om noen kan svare meg på er: er det noen der ute som har gjort en slik behandling? Og hva var deres erfaringer da? Hvordan ble konsistensen og hvor mye økte den i tykkelse i forhold til den var? Hadde det noe påvirkning på erigert penis?
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Apr 2010
Meldinger: 1
![]() |
Naturlig Penis forstørrelse,Har noen testa det ut?
Naturlig Penis forstørrelse - noen som har prøvd dette produktet. virker seriøst - skal visst være et av de bedre penis extenderne på markedet. Prisen er heller ikke værst,De kjører nå med $75 i rabatt. Den beste penis extenderen på markedet som er best rated blant brukerne i 2010 når det gjelder kvalitet,komfortabilitet og brukervennlighet,er uten tvil X4Labs Extender! Penis extender eller penisforlengelse enheter er tilgjengelig gjennom en rekke steder på nettet men ingen tilbyr noe som kommer i nærheten av X4Labs sitt eget 4-i-1 System eller Quad-støtte utformet for å gi økt komfort som gir ved langvarig bruk og senere bedre resultater. Her er linken penis forstørrelse |
|
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:13.

Linjærmodus