Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Øyelokksplastikk

Øyelokksplastikk Fjerning av overflødig hud i øyelokkene samt poser under øynene...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2011-01-14, 22:41   #1 (permalink)
Sonja
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Question Fettdepoter under øynene, hvilken metode?

Hei alle sammen,

Jeg plages med store fettansamlinger under begge øynene slik at jeg konstant ser hoven og trøtt ut. Har sett litt på ulike behandlingsalternativ, men må si jeg blir veldig redd når jeg ser den kirurgiske måten med skjæring under øynene!!!

Finnes det noen annen, litt mer skånsom måte å fjerne dette fettet på? Hvordan funker laser kontra kirurgi. Skjønner jo forsåvidt at fett injeksjon ikke lønner seg i dette tilfellet...Noen som har noen gode råd, tips???

Er det kirurgiske måten så ille som den ser ut til å være???

Blir takknemmelig for svar!!

Sonja

Svar med sitat
Gammel 2011-01-19, 16:54   #2 (permalink)
fia
Guest
No Avatar

Smile metode øyelokksoperasjon

Jeg tror laserkirurgien i hovedsak skal bedre rynker man har og at man faktisk er nødt til å benytte skalpell hvis du vil fjerne overfødig fett under øynene. Jeg tok en slik operasjon for 2 år siden og benyttet meg av begge metodene. Jeg fikk vite at behandlingen kirurgen velger er veldig individuelt tilpasset og siden jeg hadde endel rynker valgte jeg også laserbehandlingen. Jeg hadde nok tatt en sjekk hos flere plastikkirurger som er gode på øyelokksoperasjoner for å finne en du føler deg komfortabel med. Jeg valgte å gjøre operasjonen ved dr. Kveims klinikk og er veldig fornøyd med resultatet!

Nå i ettertid ser jeg tilbake på operasjonen med ett smil, men jeg kan innrømme at det var endel smerter uken etter inngrepet. Blåmerker i hele ansiktet osv, men det må man regne med Plages du så ille som du gjør skal ikke metoden ha noe å si!

Svar med sitat
Gammel 2011-02-03, 12:40   #3 (permalink)
Sonja
Guest
No Avatar

Standard

Hjertelig takk for svar! Jeg har fått meg konsultasjon nå så blir spennende å høre hva de kan gjøre for meg. Hvor mye betalte du? Dro du hjem samme dag?

Svar med sitat
Gammel 2011-03-29, 17:59   #4 (permalink)
fia
Guest
No Avatar

Standard Operasjonsdagen

Jeg ble operert, lå noen timer til observasjon og så kom mannen min og hentet meg. Var nødt til å ha hjelp hver gang jeg skulle ut i senga. Ble for det meste i senga de første dagene etter operasjon, ble litt småsvimmel så syntes det var best å ligge i ro med en kald klut på hodet.

Har du vært på konsultasjon, hvordan gikk det?

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Hvilken klinikk? Line Fettsuging 0 2010-02-25 08:41
Valg av metode for panneløft Uregistrerte Panneløft/øyenbrynsløft 0 2009-07-25 09:34

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:08.