|
|||||||
| Øyelokksplastikk Fjerning av overflødig hud i øyelokkene samt poser under øynene... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei alle sammen,
Jeg plages med store fettansamlinger under begge øynene slik at jeg konstant ser hoven og trøtt ut. Har sett litt på ulike behandlingsalternativ, men må si jeg blir veldig redd når jeg ser den kirurgiske måten med skjæring under øynene!!! Finnes det noen annen, litt mer skånsom måte å fjerne dette fettet på? Hvordan funker laser kontra kirurgi. Skjønner jo forsåvidt at fett injeksjon ikke lønner seg i dette tilfellet...Noen som har noen gode råd, tips??? Er det kirurgiske måten så ille som den ser ut til å være??? Blir takknemmelig for svar!! Sonja |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg tror laserkirurgien i hovedsak skal bedre rynker man har og at man faktisk er nødt til å benytte skalpell hvis du vil fjerne overfødig fett under øynene. Jeg tok en slik operasjon for 2 år siden og benyttet meg av begge metodene. Jeg fikk vite at behandlingen kirurgen velger er veldig individuelt tilpasset og siden jeg hadde endel rynker valgte jeg også laserbehandlingen. Jeg hadde nok tatt en sjekk hos flere plastikkirurger som er gode på øyelokksoperasjoner for å finne en du føler deg komfortabel med. Jeg valgte å gjøre operasjonen ved dr. Kveims klinikk og er veldig fornøyd med resultatet!
Nå i ettertid ser jeg tilbake på operasjonen med ett smil, men jeg kan innrømme at det var endel smerter uken etter inngrepet. Blåmerker i hele ansiktet osv, men det må man regne med Plages du så ille som du gjør skal ikke metoden ha noe å si!
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg ble operert, lå noen timer til observasjon og så kom mannen min og hentet meg. Var nødt til å ha hjelp hver gang jeg skulle ut i senga. Ble for det meste i senga de første dagene etter operasjon, ble litt småsvimmel så syntes det var best å ligge i ro med en kald klut på hodet.
Har du vært på konsultasjon, hvordan gikk det? |
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvilken klinikk? | Line | Fettsuging | 0 | 2010-02-25 08:41 |
| Valg av metode for panneløft | Uregistrerte | Panneløft/øyenbrynsløft | 0 | 2009-07-25 09:34 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:08.

Plages du så ille som du gjør skal ikke metoden ha noe å si!
Linjærmodus