|
|||||||
| Øyelokksplastikk Fjerning av overflødig hud i øyelokkene samt poser under øynene... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Har desverre fått utdelt litt for mye hud under øynene. er litt håpløst når jeg ALDRI ser våken ut, uansett om jeg sover, drikker vann, spiser sunt osv. Hvor mye vil en slik operasjon kunne "vekke" meg? er det noen som har prøvd dette eller vurderer samme operasjon?
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Poser under øynene er ikke noe særlig. Jeg har selv vært igjennom en slik operasjon hvor jeg fjernet fettsamlingen under øynene. Jeg har siden dag 1 vært storfornøyd, det ses ikke at jeg har vært gjennom en slik operasjon (ingen arr osv). etter at jeg hadde vært på første møte med legen ble jeg kvitt alle de ”skumle” tankene jeg hadde. Jeg fikk klar beskjed om hva som måtte gjøres i mitt tilfelle, og hvilke forhåndsregler jeg måtte ta, hva jeg kunne forvente meg, fikk se bilder av noen som allerede hadde vært gjennom operasjon osv. Selve operasjonen ble gjennomført i narkose.
Jeg føler meg i dag som et nytt menneske!! Hilde |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
|
Hei Hilde,
Tusen takk for ditt svar. Jeg kjenner at jeg ble mer giret etter å ha lest det, at du er så fornøyd etter din operasjon er jo veldig lovende Jeg lurer bare på hvordan tiden etter operasjonen var? Var du hoven? Måtte du gå med noe bandasje? Solbriller? Tenker nå som lyset og solen for alvor kommer tilbak
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Guest
|
Hei igjen,
Jeg var litt hoven rundt øyene de første ukene (2 uker var det vel), men det gikk bort av seg selv. Det er ikke så at du trenger å bruke noe bandasje, eller jeg gjorde i allefall ikke det. Jeg brukte derimot solbriller den første tiden, selv om det ikke var sol ute. Solbriller er også noe som jeg tok med til operasjonen, fordi de ønsker at du skal reise hjem med solbriller på. Dagslyset kan være litt skarpt for noen som er nyoperert. Ellers så anbefaler jeg deg å ikke bekymre deg så mye, du kommer til å bli fornøyd med resultatet
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg har tatt operasjon både over og under øynene(poser).Gruet meg veldig,men det værste med det hele var lokalbedøvelsen.Jeg har ikke smerter i det hele tatt.Det er 2 dager siden nå og ja jeg begynner å bli håven så begynner vel blåveisen å komme..Jeg gjorde det i Strømstad Kompetens Klinik Strømstad 18000sek.for alt. det hele tok under 1t så slappet jeg av litt ca.30min,så var det hjem.Jeg må ta det med ro ikke løfte tungt osv.de første dagene.Så må jeg sitte/ligge høyt å sove det pga.at jeg ikke skal bli så blå..Etter en uke så skal jeg ta stingene.Får ikke jeg ett nytt liv nå så vet ikke jeg.Nå kan jeg bruke sminke og ikke føle at alle ser på meg som jeg har sett ut...
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:36.

Jeg lurer bare på hvordan tiden etter operasjonen var? Var du hoven? Måtte du gå med noe bandasje? Solbriller? Tenker nå som lyset og solen for alvor kommer tilbak
Linjærmodus