Gå tilbake   Forum om kosmetiske inngrep & behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Øyelokksplastikk

Øyelokksplastikk Fjerning av overflødig hud i øyelokkene samt poser under øynene...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2009-07-12, 16:30   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard helt våken, men trøtt utseende

har desverre fått utdelt litt for mye hud under øynene. er litt håpløst når jeg ALDRI ser våken ut, uansett om jeg sover, drikker vann, spiser sunt osv. Hvor mye vil en slik operasjon kunne "vekke" meg? er det noen som har prøvd dette eller vurderer samme operasjon?
  Svar med sitat
Gammel 2010-03-05, 11:18   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile Øyelokkplastikk

Poser under øynene er ikke noe særlig. Jeg har selv vært igjennom en slik operasjon hvor jeg fjernet fettsamlingen under øynene. Jeg har siden dag 1 vært storfornøyd, det ses ikke at jeg har vært gjennom en slik operasjon (ingen arr osv). etter at jeg hadde vært på første møte med legen ble jeg kvitt alle de ”skumle” tankene jeg hadde. Jeg fikk klar beskjed om hva som måtte gjøres i mitt tilfelle, og hvilke forhåndsregler jeg måtte ta, hva jeg kunne forvente meg, fikk se bilder av noen som allerede hadde vært gjennom operasjon osv. Selve operasjonen ble gjennomført i narkose.

Jeg føler meg i dag som et nytt menneske!!

Hilde
  Svar med sitat
Gammel 2010-03-05, 12:28   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Wink Hva med tiden etter?

Hei Hilde,

Tusen takk for ditt svar. Jeg kjenner at jeg ble mer giret etter å ha lest det, at du er så fornøyd etter din operasjon er jo veldig lovende Jeg lurer bare på hvordan tiden etter operasjonen var? Var du hoven? Måtte du gå med noe bandasje? Solbriller? Tenker nå som lyset og solen for alvor kommer tilbak
  Svar med sitat
Gammel 2010-03-06, 09:40   #4 (permalink)
Hilde
Guest
No Avatar

Smile Litt hoven de første ukene

Hei igjen,

Jeg var litt hoven rundt øyene de første ukene (2 uker var det vel), men det gikk bort av seg selv. Det er ikke så at du trenger å bruke noe bandasje, eller jeg gjorde i allefall ikke det. Jeg brukte derimot solbriller den første tiden, selv om det ikke var sol ute. Solbriller er også noe som jeg tok med til operasjonen, fordi de ønsker at du skal reise hjem med solbriller på. Dagslyset kan være litt skarpt for noen som er nyoperert. Ellers så anbefaler jeg deg å ikke bekymre deg så mye, du kommer til å bli fornøyd med resultatet
  Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:12.