Gå tilbake   Forum om kosmetiske inngrep & behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Øreplastikk

Øreplastikk Tilbakesetting av utstående ører alt. endring av ørets utforming...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-04-27, 15:29   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Medlem siden: Apr 2010
Meldinger: 1
Tuzz is on a distinguished road
Standard Utestående ører

Hei.
Jeg er en gutt på 20 år som ønsker operasjon på utestående ører. Jeg har i 14-15 års alderene vært innom fastlegen min, der jeg fortale at jeg ble mobbet på skolen og noen ganger når jeg var ute og gikk rundt i byen osv. Man vet liksom ikke helt når man blir utsatt for mobbing, man kan bli mobbet overalt. Selvsagt når man blir mobbet, kan mange ting skje. Man kan bli deprimert osv....

Legen skrev melding til sykehuset og jeg skulle bli operert. Senere fikk jeg et brev fra sykehuset der jeg skulle opereres. Men pga skole ville jeg utsette operasjonen min fordi jeg ikke ville ha fravær, og ikke minst ikke miste forelesningene mine.

Jeg tenker å operere ørene mine i sommerferien slik at jeg ikke går glipp av forelesningene mine, og lurer på om det fortsatt kan være gratis for meg?

Jeg har også en søster som ble operert pga utestående ører i 14 års alderen, og hun fikk gjort det gratis. Hun betalte kun 200 - 300 kr til egenandel eller noe lignende.

Er det noen som vet om det forsatt kan være mulig for meg å operere ørene mine GRATIS når jeg er 20 år gammel, eller om jeg må betale alt selv.

På forhånd takk!

Sist endret av Tuzz; 2010-04-27 kl 15:43
Tuzz er offline   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:03.