Gå tilbake   Forum om kosmetiske inngrep & behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Øreplastikk

Øreplastikk Tilbakesetting av utstående ører alt. endring av ørets utforming...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-03-25, 21:48   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard Mislykket øreoperasjon

Hei. Jeg opererte inn ørene mine, men operasjonen ble svært mislykket. For det første var det svært smertefullt i tiden etter operasjon, da det var for dårlig blodsirkulasjon i ørene, og de ble dannet nekrose. For det andre så ørene ut som om dem var brettet, og de lå helt inntill hodet. slik at jeg fikk gnagsår av bruke briller/solbriller. Jeg fikk ingen til å reskonstruere ørene her i Norge, pga fare for forverrring av deformitet og nekrose. Fant til slutt en lege i utlandet som sa seg villig til å operere. Ørene kom da mer ut ifra hodet, men de er forsatt ikke pene, og jeg gjemmer dem derfor under hår. Jeg har søkt pasientskadeerstatinga om erstatning, men de mener det ikke er grunnlag for å gi støtte til den slags skade. Hva mener dere? Jeg har kjempekomplekser for ørene mine.
Hilsen tidligere blomkålører

Svar med sitat
Gammel 2010-03-29, 21:05   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Arrow Jeg føler med deg :(

Uff, noe sånt skal ikke få hende.. Så merkelig at det ikke er noen som var villig til å gjøre det her i Norge?! Jeg vet ikke når operasjonen ble gjort, men det høres merkelig at ingen er villig til å gjøre det. Har du oppsøkt en plastiskkirurgisk avdeling på et offentlig sykehus? Det tror jeg kan være en god idé. Om de ikke kan hjelpe deg med operasjon så er jeg sikker på at de kan ta stilling til om dette er noe å søke erstatning om.. Lykke til!!

Svar med sitat
Gammel 2010-09-09, 08:10   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard enig

Jeg har også operert inn ørene og hadde smerter i 5-6 år i ettertid. I tillegg er jeg misfornøyd med resultatet og synes de var finere før. Dårlig at man ikke får bedre informasjon i forkant, særlig da jeg gjorde det på Rikshospitalet!
Hvor utførte du operasjonen?

Svar med sitat
Gammel 2010-10-13, 22:07   #4 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

Hei !
En skikkelig vanskelig situasjon..da føler man seg så hjelpesløs Hva har skjedd videre? Det er jo en stund siden du skrev her sist..
Jeg opererte ørene mine når jeg gikk på vidergående. Jeg er nå 30 år. Har ikke hatt noen problemer i ettertid heldigvis. Tok operasjonen på Gjøvik sykehus med lokalbedøvelse.

Vanskelig å gi deg råd til hva du skal gjøre...Jeg hadde kanskje tatt kontakt med pasientskadeerstatningen igjen. Greit å snakke med flere "konsulenter". Ellers ta det opp med fastlegen og se om det kan finnes en annen utvei....?? Håper virkelig du får orden på dette. Husker godt den grusomme følelsen

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
SP 1 Øreoperasjon på barn Uregistrerte Øreplastikk 2 2010-03-24 13:47

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:08.