Gå tilbake   Forum om kosmetiske inngrep & behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Øreplastikk

Øreplastikk Tilbakesetting av utstående ører alt. endring av ørets utforming...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-02-28, 14:27   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Unhappy SP 1 Øreoperasjon på barn

Hei,

Jeg er en mamma som er bekymret for sønnen min. Han er nå 13 år, og tror han har en del problemer med at hans ører står ut. Jeg har fått inntrykk av at det er noen gutter på skolen som mobber han for hans utstående ører. Jeg lurer derfor på om det er mulig å operere en gutt på 13 år? Hvordan går jeg eventuelt frem for å finne ut av det? Jeg vil jo bare min sønns beste.

Håper noen der ute kan hjelpe!
Hilsen Bente

Svar med sitat
Gammel 2010-03-05, 11:55   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile Til bekymret mamma

Jeg har selv en sønn som led av det samme når han var i tenårene. Det var ingen problem med å få operert han til tross for hans unge alder (var 14 år). Ørene hans gjorde jo at han slet med det på grunn av mobbingen/ertingen, og da var det grunnlag nok. Det sies at øret er utvokst ved 10 års alder, og kan derfor fra denne alder gå gjennom inngrep. Jeg foreslår at du søker litt på nettet, det gjorde vi. Du kan finne mye nødvendig informasjon her. Ellers så kan dere gå direkte til en lege for konsultasjon.
Lykke til

Synnøve

Svar med sitat
Gammel 2010-03-24, 13:47   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Øreoperasjon på barn

Hei,
Jeg har en sønn på snart 5 år, hans ene øre sto ut. Jeg tok det opp med fast legen og han sendte rekv. til sykehus, fikk time på øre/nese/hals der. Legen på sykehus undersøkte gutten min, skrev en søknad, fikk den godkjent og i løpet av 3 mnd var han operert. Var veldig vellykket og det kostet ikke noe.

Hilsen
Britt

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:22.