|
|||||||
| Neseplastikk Kirurgisk forandring av nesens størrelse og utforming... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei alle sammen. Hadde virkelig satt pris på om dere kunne lest dette og kanskje hjulpet meg.
Jeg er en 19 år gammel jente fra Oslo. Jeg har lenge ønsker å operere nesen. Jeg føler nesen min har potensial til å være veldig fin, høres sikkert rart ut. Forfra er nesen min smal, men den er skjev, hvilket jeg legger veldig godt merke til og er utrolig bevisst på. Det andre er at den er knekt og har en ekkel klump. Mitt problem er Norske leger. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har et utrolig sterkt inntrykk av at Norske kirurger ikke er like dyktige som de utenlands. Jeg har ikke noe problemer med tanken av å operere eller noe annet rundt det hele, men jeg er livredd for at legen ikke klarer å møte mine ønsker. Jeg føler også at Norske kirurger er gode til å framstå som dyktige, men kanskje ikke helt lever opp til det. Jeg høres sikkert ut som en perfeksjonist, men jeg liker å være svært sikker i mine valg, fordi jeg har en bevisst forståelse av at konsekvenser ikke alltid er positive. Er det noen her som har noen positive eller negative erfaringer med Norske kirurger og kanskje føler de hadde en lik nese som meg (iforhold til beskrivelsen)? Isåfall hadde jeg satt uendelig pris på litt tips. For jeg aner ikke hvilken kirurg jeg skal gå til, på tross av at jeg har gjort en del research. |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg vil anbefale deg å forhøre deg flere steder. I Bergen er det en flink kirurg som heter Stefan Emmes. Han er tysk. Klinikken heter Plastikkirurgisk institutt. De har hjemmeside -plastkir.no
Du kan også google "Stefan Emmes" for mer info. Lykke til med valget. |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
|
Hei, har akkurat det samme probelemt. Jeg er en jente på 20 år som vil opperere nesen min. Min nese har fin forran men ikke fra siden. Ogs ynes det er vanskelig å finne ut hvilken kirurg jeg skal velge. Jeg har også tenkt på å dra til utlandet. Synes det er utrolig vanskelig å finne noen som har erfarig. Så hvis noen kan komme med erfaringene sine hadde det vært utrolig fint!
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Micropore tapen klør!!! Trenger tips! | Renate | Brystforstørrelse | 2 | 2011-02-02 17:41 |
| Hjelp! Tips til tynt hår...:( | Uregistrerte | Hårerstatning, parykker og hårprodukter | 6 | 2010-12-28 12:16 |
| Hva slags tannbleking skal jeg velge? | Uregistrerte | Tannbleking | 2 | 2010-11-17 18:59 |
| Hjelp?! Er jeg for hoven?? | Uregistrerte | Leppeforstørrelse/leppekirurgi | 2 | 2010-05-09 11:38 |
| Hjelp om mageplastikk ønskes | Sonja | Mageplastikk | 0 | 2010-02-04 07:15 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:54.

Linjærmodus