|
|||||||
| Neseplastikk Kirurgisk forandring av nesens størrelse og utforming... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei!
Jeg opererte nesa mi på Rikshospitalet den 19. januar 2011. Jeg opererte opprinnelig pga skev skillevegg, men jeg hadde en liten hump på nesa som jeg ikke likte, og legen sa han kunne file ned nesen min litt. Nå 2 måneder etter operasjonen har jeg nesa mi sunket inn på den ene siden. Den går innover rett for nesetippen, og nesa mi var ikke slik før operasjonen, og det ser helt forferdelig ut. Fra profil nå ser nesa mi mye verre ut enn det den gjorde, og jeg er ganske deprimert pga dette. Vet noen om dette er normalt? Og hvor lenge er det normalt å være hoven etter operasjon? Kan dette ordnes med ny operasjon? Håper noen kan svare meg! Hilsen Pia |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei Pia,
Så synd at du ikke er fornøyd. Fikk du operasjonen dekket eller? Jeg syntes det hørtes litt merkelig ut. Har du kanskje fått sjekket det ut nå? Man vil jo vanligvis være hoven flere mnd etter operasjonen og at nesa di har sunket inn på den ene siden syntes jeg du bør ta opp med legen som opererte deg. Det skader ihvertfall ikke Jeg opererte meg for 6 md siden og man er nødt til å vente ca 1 år før man kan se det ordentlige resultatet. Jeg var hoven og hadde endel blåmerker ca 4 mnd etter neseoperasjonen!RoseMari
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Aktiviteter etter neseoperasjon? | Uregistrerte | Neseplastikk | 1 | 2012-04-29 08:33 |
| Strålende fornøyd etter brystforstørrelse | Uregistrerte | Brystforstørrelse | 6 | 2011-08-03 21:45 |
| To operasjoner og ikke fornøyd enda | Uregistrerte | Neseplastikk | 2 | 2011-01-26 11:48 |
| ikke fornøyd | Uregistrerte | Mageplastikk | 0 | 2010-03-21 22:33 |
| Ikke fornøyd | Uregistrerte | Brystforstørrelse | 0 | 2010-02-10 11:09 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:49.

Jeg opererte meg for 6 md siden og man er nødt til å vente ca 1 år før man kan se det ordentlige resultatet. Jeg var hoven og hadde endel blåmerker ca 4 mnd etter neseoperasjonen!
Linjærmodus