Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Neseplastikk

Neseplastikk Kirurgisk forandring av nesens størrelse og utforming...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2011-03-21, 09:11   #1 (permalink)
Pia
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard Ikke fornøyd etter neseoperasjon

Hei!

Jeg opererte nesa mi på Rikshospitalet den 19. januar 2011. Jeg opererte opprinnelig pga skev skillevegg, men jeg hadde en liten hump på nesa som jeg ikke likte, og legen sa han kunne file ned nesen min litt.

Nå 2 måneder etter operasjonen har jeg nesa mi sunket inn på den ene siden. Den går innover rett for nesetippen, og nesa mi var ikke slik før operasjonen, og det ser helt forferdelig ut. Fra profil nå ser nesa mi mye verre ut enn det den gjorde, og jeg er ganske deprimert pga dette.

Vet noen om dette er normalt? Og hvor lenge er det normalt å være hoven etter operasjon?
Kan dette ordnes med ny operasjon?

Håper noen kan svare meg!

Hilsen Pia

Svar med sitat
Gammel 2011-03-30, 00:18   #2 (permalink)
RoseMari
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard Håper du får sjekket det ut!!

Hei Pia,

Så synd at du ikke er fornøyd. Fikk du operasjonen dekket eller? Jeg syntes det hørtes litt merkelig ut. Har du kanskje fått sjekket det ut nå?

Man vil jo vanligvis være hoven flere mnd etter operasjonen og at nesa di har sunket inn på den ene siden syntes jeg du bør ta opp med legen som opererte deg. Det skader ihvertfall ikke Jeg opererte meg for 6 md siden og man er nødt til å vente ca 1 år før man kan se det ordentlige resultatet. Jeg var hoven og hadde endel blåmerker ca 4 mnd etter neseoperasjonen!

RoseMari

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Aktiviteter etter neseoperasjon? Uregistrerte Neseplastikk 1 2012-04-29 08:33
Strålende fornøyd etter brystforstørrelse Uregistrerte Brystforstørrelse 6 2011-08-03 21:45
To operasjoner og ikke fornøyd enda Uregistrerte Neseplastikk 2 2011-01-26 11:48
ikke fornøyd Uregistrerte Mageplastikk 0 2010-03-21 22:33
Ikke fornøyd Uregistrerte Brystforstørrelse 0 2010-02-10 11:09

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:49.