|
|||||||
| Neseplastikk Kirurgisk forandring av nesens størrelse og utforming... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Nov 2010
Meldinger: 14
![]() |
Hei! Jeg er veldig misfornøyd med nesen min. Har tenkt å operere nesetippen, gjøre den litt smalere og korrigere nesebenet. Det er kun kosmetiske grunner til at jeg ønsker operasjon.
Tenker veldig på hvordan jeg skal gå fram og hvor mye penger jeg skal bruke på neseoperasjonen. Skal jeg dra utenlansk å få en "billigere" operasjon eller skal jeg utføre operasjonen her i Norge.... Jeg skulle så gjerne fått rådgivning om hva en plastikkirurg skal gjøre med nesen pin + en ca pris osv slik at jeg vet hva jeg kan spare til senere. Pengene er en utfordring på nåværende tidspunkt. Det føles veldig dumt å betale over 500 kroner for en konsultasjon når jeg vet at jeg ikke har råd nå...Jeg vil bare vite cirka prisen. Kanskje jeg da velger en annen lege senere... Finnes det noen klinikker i Oslo med gratis konsultasjon? Hvordan er evt kvaliteten? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Jeg tenker at gratis konsultasjon bare tilbys for å skaffe flere kunder...de får ingen nye kunder hvis ikke konsultasjonen er gratis. Det er ikke sikkert du får møte en plastikkkirurg, men en sykepleier eller annet personale som jobber der!! De plastikkirurgene som er dyktige har jo selvsagt fulle lister og trenger ikke tiltrekke seg nye kunder med gratis konsultasjon!
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Det er jo ikke sikkert at kvaliteten er dårligere forde. Aviva helse tilbyr gratis konsultasjon. Tror også at Nobel Clinic Oslo tilbyr gratis konsultasjon av og til. Kan du ikke bare benytte deg av "tilbudene" så lenge du ikke binder deg til noe mer. Da kan du høre om de tilbyr like behandlinger, evt lik ca pris
Du får vel også et inntrykk av klinikkens profesjonalitet og kommunikasjon. Lykke til
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Nov 2010
Meldinger: 14
![]() |
Takk for svar
Må si det gikk fort..før du fikk operasjon altså!! Ble du bundet opp til operasjonen pga konsultasjonen? Vært hos flere plastikkirurger før du bestemte deg? Er det nesen du skal gjøre noe med?
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gratis operasjon? | Pia | Brystforstørrelse | 9 | 2010-10-17 20:13 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:47.

Du får vel også et inntrykk av klinikkens profesjonalitet og kommunikasjon. Lykke til
Linjærmodus