|
|||||||
| Neseplastikk Kirurgisk forandring av nesens størrelse og utforming... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Nov 2010
Meldinger: 25
![]() |
jeg vil operere nesen min i polen, på en klinikk som heter Revive. Vi har hatt god kontakt de siste 3 ukene, og har nå bestemt oss for en dato - 23 november. de vil bruke general anatsteathic, er det normalt/bra? jeg må også være dær i 9-10 dager, for å sjekke at alt er i orden, før og etter operasjonen. de har gitt meg lege eva Dobrska som skal utføre operasjonen. høres dette trygt ut? har dere hatt noen tidligere erfaringer med Revive , og dr. Dobrska?
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei Sophie,
Du har ikke ombestemt deg angående å reise nedover? Jeg har ingen erfaring desverre, men er i tenkeboksen angående operasjon selv. Sliter med en oppstoppernese som er helt forferdelig..... ![]() Jeg er usikker på om jeg tør å ta en slik operasjon i utlandet...Føler meg tryggere her hjemme hvor man kan få hjelp hvis det oppstår evt komplikasjoner ol. i ettertid. Nesen er jo også en sentral del av ansiktet og hvis jeg først skal ta en slik operasjon så vil jeg at det skal bli perfekt, ikke en "billig-salg-operasjon"..... Har dere kommet overens angående pris? Sendt bilder på mail?? Hvordan fikk du kontakt med denne legen? |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
![]() |
jo jeg har bestemt meg, reiser nedover om 2 uker
jeg fikk beskjed fra klinikken om at jeg må være der i 10 dager (9 netter) for observasjon, evt rette opp feil som kan oppstå og skje den beste. jeg vil også ha en bra operasjon, og ikke en spare-penger-operasjon. men jeg kjenner en del folk fra polen, man kan få operasjoner ned til 6000 norske kroner, så å betale 16 000 for min var visst veldig mye der nede. jeg tok kontakt gjennom denne siden, der hvor det står ''kirurgi i polen.''de henviste meg deretter til Revive, og jeg skrev mail til dem. vi har hatt daglig kontakt, der jeg blant annet har sendt bilder, og vi har diskutert om jeg er en passende kandidat til neseoperasjon, hvilket jeg er siden jeg er ute etter en nese som passer bedre til ansiktet mitt, og ikke Claudia Schiffers nese =) har ikke pratet med legen selv enda, men med sekretæren, men er veldig fornøyd. har du tenkt på dette lenge? |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Guest
|
Det virker jo veldig bra, da. At du får en så god oppfølging og at du ikke trenger å reise hjem med en gang. Hvordan er det med oppfølging etter operasjonen? Da tenker jeg på måneds og årskontroll. Er dette en del av prisen kanskje? Det kan jo hende at operasjonen du skal foreta er omfattende også ,da...Du får høre hvordan de har regnet ut prisen!
Hvis du kjenner en del folk i Polen så er det kanskje ikke så skummelt. Tror jeg ville ha følt meg litt hjelpesløs med en lege i et annet land...Snakker du polsk? Jeg har tenkt på dette i flere år. Har stadig fått kommentarer på nesen min og skulle så gjerne oppleve en dag hvor jeg slipper å se meg i speilet og tenke på hvordan jeg ville sett ut uten denne grusomme nesen.... Nå føler jeg at tiden har kommet (er 29 år) og jeg har begynt å snuse litt rundt etter erfaringer, klinikker som er gode på neseplastikk. Helst i Norge, men hvis det er mulig å få utført en kvalitetsmessig god operasjon i utlandet til en mindre penge så er jeg ikke helt motvillig. Blir så spennende å følge deg ![]() Reiser du alene nedover til Polen eller skal du ha med deg noen? |
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Junior Member
![]() |
jeg tror årskontrollen går i bilder, eller evt at vi ordner en avtale med en klinikk i Norge, og hvis det ikke er bra så må jeg dra tilbake til Polen for å fikse problemet
![]() jeg snakker ikke polsk, men jeg forstår en del. kan et par fraser men jeg har fått utnevnt en polsk/engelsk tolk som skal møte meg og være med over alt jeg drar, undersøkelser og til og med på operasjonen før og etter. jeg er også veldig spent på hvordan dette utarter seg! jeg håper selvfølgelig at du finner en klinikk du blir fornøyd med. jeg selv syns at kundebehandling er alfaomega når det gjelder dette. det er desverre ingen som har mulighet til å følge meg nedover, men tror jeg klarer meg fint på egen hånd, så lenge alt går som det skal har reist alene til andre land (usa) før , så det går nok fint har du sjekket med Revive's nettside? |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg må bare berømme deg for din modighet. Tror ikke jeg hadde turt å reise alene nedover. Godt at du har et "støtteapparat", det hjelper vel vil jeg tro.
Vet arbeidsgiver noe om dette eller gjør du dette i din frritid/ferie? Hvor tok du kontakt på denne siden? Jeg fant siden "plastikkirurgi i Polen" (Plastikkirurgi (plastisk kirurgi/kosmetisk kirurgi) i Polen | Plastike operasjoner). Sendte du mail der, eller? Fant ikke helt ut :-) |
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Junior Member
![]() |
Takk til dere begge
![]() gleder meg forferdelig mye, men er selvfølgelig litt nervøs! jeg gjør dette i en ferie, men delvis i arbeidstid, men sjefen har vist godvilje vil jeg si! må jo være der i 10 dager, så det går litt utover arbeidstiden. når jeg ser på den linken du oppgav, så kan jeg ikke helt huske på hvor jeg gikk for å ta kontakt,men jeg skal gi deg den e-mail adressen jeg tok kontakt på, til de på Revive. du kan godt ta kontakt med de å høre hva de har å si du blir nok nødt til å sende bilder o.l og ta det derfra. denise@reviveinpoland.co.ukde har kontor også i england! Jeg skal oppdatere litt innimellom tenker jeg, med tanke på behandling, og hvordan det hele går! Hva tenker du å gjøre, Siri? |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Guest
|
Hei igjen,
Du har kanskje reist nå Sophie? Håper du har internett slik at vi får høre hvordan du har det Skal prøve å sjekke inn på denne siden litt oftere ![]() Jeg har tenkt til å operere nesetippen, gjøre den litt smalere og korrigere nesebenet. Alt er rent kosmetisk, nesens funksjon er helt ok! Er derfor på utkikk etter en klinikk som har gode spesialister og gode priser, altså litt billigere enn i Norge. Syntes det det var så spennende med deg som faktisk tør å reise helt til Polen for å få utført en slik neseoperasjon!! Spent på å høre fra deg
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Aktiviteter etter neseoperasjon? | Uregistrerte | Neseplastikk | 1 | 2012-04-29 08:33 |
| Neseoperasjon og blåmerker | Uregistrerte | Neseplastikk | 3 | 2012-04-29 08:22 |
| Neseoperasjon i Norge? | Uregistrerte | Neseplastikk | 4 | 2012-04-29 08:17 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:47.

jeg fikk beskjed fra klinikken om at jeg må være der i 10 dager (9 netter) for observasjon, evt rette opp feil som kan oppstå og skje den beste. jeg vil også ha en bra operasjon, og ikke en spare-penger-operasjon. men jeg kjenner en del folk fra polen, man kan få operasjoner ned til 6000 norske kroner, så å betale 16 000 for min var visst veldig mye der nede. jeg tok kontakt gjennom denne siden, der hvor det står ''kirurgi i polen.''
Vi meldes!!!
Linjærmodus