Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Neseplastikk

Neseplastikk Kirurgisk forandring av nesens størrelse og utforming...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2011-04-05, 18:15   #61 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Medlem siden: Mar 2011
Meldinger: 3
Paradis is on a distinguished road
Standard

Hei, Siri

Ikke meningen å gi deg helt skrekken, altså. Som jeg skrev kan det jo hende at Bunæs har blitt (kunde)vennligere med årene, for dette var tross alt i 2003, dvs snart åtte år siden.

Når det gjelder Polen har jeg ikke fått ut den berømte finger'n ennå, har vært masse å gjøre med jobb etc, men skal få sendt ut en mail til dem snart. Holder vel kaaanskje litt igjen fordi det er litt skummelt også... Men jeg tok endel bilder her om dagen, og må bare tenke godt igjennom hva jeg skal skrive.

Paradis er offline  
Svar med sitat
Gammel 2011-04-08, 15:41   #62 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Medlem siden: Mar 2011
Sted: Bergen
Meldinger: 3
Naomii is on a distinguished road
Standard Hei Siri!!

Føler eg er seint ute her .. hhe.. sliter med infisert data!! Windows restore (farlige viuset) har tatt over den ene brukerkontoen på bærbaren. All privat data er slettet og internettet er nede. Takk gud for at den andre brukerkontoen forsatt er litt i takt Du har vell ingen kunnskaper om dette viruset?? Hehe..

Ok .. eg leste på nettet at det beste var å dra på konsultasjonstime til tre ulike klinikker, så kan man gjøre opp en mening. Eg var forsatt usikker etter de tre besøkene men endte opp med klinikkbergen! Angrer nå! Menmen..

For denne nese operasjonen vurderte eg bunæs men etter det som er blitt fortalt er eg litt skeptisk. Fikk liksom en sånn flashback fra opplevelsen min med klinikkbergen, og det var ikke noe særlig.

Har en konsultasjonstime her i bergen, har vært der før på konsultasjon men det var med brystene, valgte ikke de pga noen små ting eg ikke likte. Er skeptisk til å ta neseoperasjonen min der, men har jo ingen ting å tape på å dra på konsultasjon, dessuten har de et dataprogram hvor du kan få se hvordan nesen din vil se ut før du opererer deg! Det er jo ganske nyttig. Mest derfor eg velger å dra på konsultasjon der... heheh.

Har du bestemt deg nå Siri?? Hvor du vil operere hen? Jeg sitter og vurderer Revive nå. Sjokkerende, for eg lovet meg selv og aldri gå etter det som er billigst. Leste jo i avisen om en norsk dame som opererte brystene i Polen og hun våknet opp som invalid. Da fikk eg helt skrekken for å operere meg i utlandet. Men det må ha vært et grusomt unntak. Revive frister forsatt!

Ja hva syns du/dere om små klinikker? Hehe. Altså da tenker eg hvor personale er lite og selve stedet er lite. At det er bare en plastikk kirurg som driver det hele. Jeg blir med engang veldig skeptisk da. Tenker at de ikke har så mye penger og siden de ikke har mye penger så må de ha lite kunder. Hehe.

Forresten eg vil fikse på nesetippen, gjøre den smalere, så vil eg fjerne humpen eg har på neseryggen, og gjøre hele nesen lavere, synes den sitter altfor høyt. Liksom den stikker for mye ut fra ansiktet. Og en annen ting eg ikke liker er at i profil så vender nesen oppover, eg liker at nesen vender rett frem om du skjønner? Ble mye dette her...hehe

Gi meg en lyd Siri og andre som måtte ønske
Naomii er offline  
Svar med sitat
Gammel 2011-04-29, 08:16   #63 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Medlem siden: Nov 2010
Meldinger: 14
Siri is on a distinguished road
Standard sent ute, sorry!

Beklager, det er virkelig jeg som er treg!! Min data kollapset, måtte kjøpe ny, den var det noe galt med, fikk lånedata som ikke funket. Nå har jeg ventet så lenge på dataen min... Endelig tilbake! Høres ut som vi er i er "parallell" verden, Naomii....

Pga dette datastyret har jeg ikke hatt internett, ikke hatt mulighet til å sjekke utså mye mer rundt operasjon. Fikk litt "skrekken" pga Bunæs advarsler, men syntes bare at det var bra at det kom fram!! Takk Paradis!!

Små klinikker kan være bra, men jeg tenker at de dyktigste kirurgene kanskje får seg jobber på litt større klinikker, mer pasienter, mer penger å hente..Dette er selvfølgelig bare synsing ffra min side altså!! servicen er vil sikkert mye bedre på små klinikker også siden de kanskje må kjempe mer for å få, beholde kunder. kvaliteten på kirurgene er jeg imidlertid litt skeptisk til, men hvis flere har gjort en operasjon der og er fornøyd så kan jeg faktisk la meg operere der...

Har dere fått sjekket litt mer ut Revivè eller? jeg tenker hvis flere reiser dit og flere kommer hjem med bra resultat, er fornøyd!! så er det faktisk en mulighet at jeg kan dra dit...Dt eneste er at jeg har ikke lyst til å være nummer 2...Kanskje litt egoistisk, men jeg føler det sånn... Nå nærmer det seg sommeren! Trodde ikke denne prosessen skulle ta såå lang tid!!

ha en fin dag, helg
Siri er offline  
Svar med sitat
Gammel 2011-10-24, 16:41   #64 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard Valgte Budapest Klinikken

Har ingen erfaring med de nevnte klinikkene men etter mange år i tenkeboksen valgte jeg i sommer og operere nesen min i Budapest. Helt siden barndommen har jeg hatt komplekser for min "oppstoppernese", og etter og ha undersøkt en del samt fått anbefaling av en bekjent, falt valget på Budapest Klinikken AS. Årsaken til at jag da valgte dem var at de virket svært seriøse, samt at de har kontor i Norge med norske lege og sykepleiere. Oppfølgingen var svært bra fra første kontakt, og resultatet er jeg kjempefornøyd med. Kunne ikke blitt bedre. Klinikken de benytter i Budapest er vistnok nok en av Europas beste, noe jeg ikke betviler etter å ha vært der. Klinikken de benytter heter Aesthetica, og man finner mye info om dem hvis man søker på nett. Hadde med meg en vennine som også fikk overnatte sammen med meg på sykehuset, uten at dette kostet ekstra. Det beste med alt var at alt ble ordnet fra Norge, og straks jeg landet på flyplassen i Ungarn ble jeg møtt av deres ansatte som fulgte meg hele veien. Hadde også 24 timers vakt tlf jeg alltid kunne nå dem på.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Aktiviteter etter neseoperasjon? Uregistrerte Neseplastikk 1 2012-04-29 08:33
Neseoperasjon og blåmerker Uregistrerte Neseplastikk 3 2012-04-29 08:22
Neseoperasjon i Norge? Uregistrerte Neseplastikk 4 2012-04-29 08:17

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:47.