|
|||||||
| Neseplastikk Kirurgisk forandring av nesens størrelse og utforming... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei alle sammen!
Jeg har lyst å operere nesen.. Er det noen som vet hvor lang tid det bruker å ta før blåmerkene forsvinner? Hvor lenge ser nesen hoven ut? Alstå, når kan man forvente at nesen ser normal ut slik at man kan vise seg blant folk? Eline |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Blåmerkene pleier å være ved nesen/øynene først for så senere ”dra seg” nedover i ansiktet. Jeg tror nok at de forsvinner helt etter noen uker. Når det gjelder hevelsen så tror jeg den sitter i opp til 1 år, men ta det med ro du ser ”normal” ut allerede etter 1 måned.
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Guest
|
Men jeg hadde gips på i 9 dager så bare derfor jeg ikke kunne vise meg ute. Og selve nesen er litt hoven etter at man tar av gipsen, men ikke sånn at du ikke kan vise deg ut blant folk. Det vises liksom ikke at den er hoven, hvis du skjønner. Den hevelsen som varer i et år, det er inni nesen, alle sårene etter der de gikk inn med kniven, og DET ser ingen for det vises ikke utenpå. Så de verste blåmerkene og hevelsen er den første uka etter operasjonen, og skal du jo ikke ut uansett pga gipsen. Med en gang du tar av gipsen så er du Good To Go :-)
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Aktiviteter etter neseoperasjon? | Uregistrerte | Neseplastikk | 1 | 2012-04-29 08:33 |
| Neseoperasjon i Norge? | Uregistrerte | Neseplastikk | 4 | 2012-04-29 08:17 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:46.

Linjærmodus