Gå tilbake   Forum om kosmetiske inngrep & behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Neseplastikk

Neseplastikk Kirurgisk forandring av nesens størrelse og utforming...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-04-07, 22:23   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard Neseoperasjon i Norge?

Er det noen som vet om en bra klinikk i Norge hvor man kan operere nesen? Jeg har så lyst til det, men er redd for at nesen skal bli verre etter operasjonen enn det den er i dag…

Svar med sitat
Gammel 2011-01-08, 02:10   #2 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Medlem siden: Dec 2010
Meldinger: 4
Ingun is on a distinguished road
Standard

Jeg opererte meg for 3 uker siden hos Bunæs og er strålende fornøyd. Han har best erfaring i Norge så jeg ville nok tatt han. Kan nesten ikke tro det er meg av og til i dag når jeg ser på nesa. Den er fin fra alle vinkler.
Ingun er offline  
Svar med sitat
Gammel 2011-01-11, 22:14   #3 (permalink)
frøkenfryd31
Guest
No Avatar

Standard

Så nyttig info Hvor mye måtte du betale for denne neseoperasjonen? Er det mange som kjenner deg som legger merke til at du har operert deg eller? Ser folk at den er operert og endret, eller er det bare noe du kjenner og føler selv....Kanskje vanskelig å ikke legge merke til nå som du er gul og blå overalt Jeg har skikkelig oppstoppernese og jeg vil gjerne operere for meg selv og for andre slik at jeg slipper å se blikk som "stopper" på nesen min hvis du skjønner.
Hvordan var selve operasjonen? overnattet du der eller? Hatt mye kontakt meg Bunæs nå i ettertid??
Syntes det er litt langt å reise for å operere seg i Polen så anbefalinger av dyktige plastikkirurger i Norge er så bra!!! Det er derfor jeg spør og graver litt ekstra

Håper du har tid og lyst til å svare, Ingun

Svar med sitat
Gammel 2011-09-25, 20:58   #4 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile Neseoperasjon

Til dere som bor i Bergensområdet kan jeg anbefale dr. Stefan Emmes på Plastikkirurgisk institutt.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Aktiviteter etter neseoperasjon? Uregistrerte Neseplastikk 0 2010-02-09 11:34

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:10.