|
|||||||
| Neseplastikk Kirurgisk forandring av nesens størrelse og utforming... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Dec 2010
Meldinger: 4
![]() |
Jeg opererte meg for 3 uker siden hos Bunæs og er strålende fornøyd. Han har best erfaring i Norge så jeg ville nok tatt han. Kan nesten ikke tro det er meg av og til i dag når jeg ser på nesa. Den er fin fra alle vinkler.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Så nyttig info
Hvor mye måtte du betale for denne neseoperasjonen? Er det mange som kjenner deg som legger merke til at du har operert deg eller? Ser folk at den er operert og endret, eller er det bare noe du kjenner og føler selv....Kanskje vanskelig å ikke legge merke til nå som du er gul og blå overalt Jeg har skikkelig oppstoppernese og jeg vil gjerne operere for meg selv og for andre slik at jeg slipper å se blikk som "stopper" på nesen min hvis du skjønner. Hvordan var selve operasjonen? overnattet du der eller? Hatt mye kontakt meg Bunæs nå i ettertid?? Syntes det er litt langt å reise for å operere seg i Polen så anbefalinger av dyktige plastikkirurger i Norge er så bra!!! Det er derfor jeg spør og graver litt ekstra ![]() Håper du har tid og lyst til å svare, Ingun
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Aktiviteter etter neseoperasjon? | Uregistrerte | Neseplastikk | 0 | 2010-02-09 11:34 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:10.

Hvor mye måtte du betale for denne neseoperasjonen? Er det mange som kjenner deg som legger merke til at du har operert deg eller? Ser folk at den er operert og endret, eller er det bare noe du kjenner og føler selv....Kanskje vanskelig å ikke legge merke til nå som du er gul og blå overalt
Jeg har skikkelig oppstoppernese og jeg vil gjerne operere for meg selv og for andre slik at jeg slipper å se blikk som "stopper" på nesen min hvis du skjønner.
Linjærmodus