|
|||||||
| Mageplastikk Fjerning av fett og overflødig hud på magen samt oppstramming av frambøyd bukvegg... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#11 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei igjen Bella
![]() Hvordan er det med deg? Her går dagene unna. Har begynt å jobbe mer nå og jeg kjenner at jeg blir fort sliten. Får håpe det kommer seg. Heldigvis slipper jeg å mase sånn altfor mye hjemme ang vasking og rydding. Kjenner det er litt godt å slappe av på sofaen etter en lang dag. Når tenker du og begynne å trene igjen? Jeg har fått beskjed om å starte så smått 6-8 uker etter operasjonen og det begynner jo å nærme seg med stormskritt. Slik som formen er nå orker jeg nok ikke det med det første. Heldigvis er det litt motivasjon i at snøen forsvinner. Får se om det blir noen rolige gåturer i påsken. Jeg har fått beskjed om å bruke bodyen i ca 6 uker og det betyr at den skal av neste uke!! Herlig!! Den strammer og klør ganske mye så skal bli godt å kun bruke tape. Jeg bruker nesten ikke smertestillende lenger jeg, har ikke så mye vondt. De 2 første ukene var virkelig ille, men nå har det gitt seg. Det eneste som er plagsomt nå er denne tørre og crispy huden. Jaja, men jeg føler meg mye bedre, da!! Det er vel det viktigste
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:47.

Linjærmodus