|
|||||||
| Mageplastikk Fjerning av fett og overflødig hud på magen samt oppstramming av frambøyd bukvegg... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
I dag fikk jeg se resultatet, og det var helt ok. Den var selvfølgelig hoven, men ser ut som om den leges fint. Sykepleieren syntes også det så bra ut, og at alt er normalt. Jeg så ikke frem til å ta på meg bandasjen, men det gikk kjempe bra og jeg føler også at støtten er veldig bra. Så nå går jeg med helt rak holdning
![]() Lykke til til dere andre som vurderer å gjøre en operasjon. Klem Irene |
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Til deg som spurte om jeg har vært uten bandasjen til nå, nei det har jeg ikke. Til å begynne med så var jeg teipet og hadde en slags strømpe (bred, elastisk tube) som holdt ting på plass nesten på samme måte som bandasjen/korsjetten jeg har nå.
Er det noen som var teipet med en helt jævlig teip etter operasjonen? Den var ca 10 cm bred. I går når hun tok den bort så hadde jeg nesten sår etter den, og nå så klør det sinnsykt mye. Jeg er veldig rød og irritert i huden hvor den satt. Hun informerte om at enkelte kunne få kviser av teipen. Er det noen som har råd å komme med om den her teipen? Klemmer fra meg |
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Magen... | suzie | Fettsuging | 4 | 2010-04-25 18:45 |
| Fikk se magen i dag :) | Uregistrerte | Mageplastikk | 0 | 2010-04-25 17:26 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:04.

Linjærmodus