|
|||||||
| Mageplastikk Fjerning av fett og overflødig hud på magen samt oppstramming av frambøyd bukvegg... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Jeg vet ikke om dette er normalt eller ikke, men nå er det over 3 måneder siden jeg gjøre min mageoperasjon og synes faktisk jeg er mer hoven nå enn det jeg var for en måned siden. Det er verst under brystene og ved arret. Jeg har t.o.m tatt kontakt med legen min for å høre om det er normalt, ikke fått svar enda. Jeg har så lyst å begynne å trene, men tør ikke ettersom jeg er så hoven..!? Er det noe med meg som gjør at jeg plutselig er så mye mer hoven? Kanskje kan jeg ikke få flat mage likevel, selv om legen og sykepleieren mente det var fullt mulig..
Finnes det noen der ute som har vært med på lignende og så blitt bedre etter det? |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg opererte meg i begynnelsen av januar, og synes at jeg er verre nå, spesielt på øverste delen av magen, mellom bh-en og navlen. Det ser helt for jævlig ut! Noen ganger er det så hovent at området virker større enn brystene, og jeg har ikke veldig små pupper altså. Vet ikke hva jeg skal gjøre… Den nederste delen er faktisk veldig bra ut.. Merkelig
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg har tenkt at det kanskje er noe man må finne seg i, at det tar tid før det leges, så derfor har jeg ikke ringt før. Men kanskje jeg skal gjøre det da Jeg synes det er veldig irriterende at det har blitt verre nå, man synes jo at det burde ha blitt bedre egentlig..!
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Guest
|
Hei Heidi
Jeg har fått svar fra legen min nå Han sa at det var normalt, og at det kommer til å bli bedre etter hvert. Skulle det derimot ikke gjøre det så skulle han gjøre en liten justering på det.. er ikke helt sikker på hva det innebær.. men han ville vente til det har gått over 6 måneder.
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Teiper dere fortsatt? | Kathrine | Mageplastikk | 2 | 2011-12-04 10:14 |
| Veldig fornøyd med min operasjon | Uregistrerte | Brystforstørrelse | 0 | 2010-03-05 12:53 |
| Blir man hoven lenge etterpå? | Miss T | Fettsuging | 0 | 2010-02-09 14:36 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:08.

Har du prøvd å ta kontakt med klinikken? Jeg har nettopp sendt inn en ny mail til min
Jeg har fått svar fra legen min nå
Linjærmodus