Gå tilbake   Forum om kosmetiske inngrep & behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > KROPPSKIRURGI > Mageplastikk

Mageplastikk Fjerning av fett og overflødig hud på magen samt oppstramming av frambøyd bukvegg...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-04-11, 11:26   #1 (permalink)
Tutta74
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard Fortsatt veldig hoven.....

Jeg vet ikke om dette er normalt eller ikke, men nå er det over 3 måneder siden jeg gjøre min mageoperasjon og synes faktisk jeg er mer hoven nå enn det jeg var for en måned siden. Det er verst under brystene og ved arret. Jeg har t.o.m tatt kontakt med legen min for å høre om det er normalt, ikke fått svar enda. Jeg har så lyst å begynne å trene, men tør ikke ettersom jeg er så hoven..!? Er det noe med meg som gjør at jeg plutselig er så mye mer hoven? Kanskje kan jeg ikke få flat mage likevel, selv om legen og sykepleieren mente det var fullt mulig..
Finnes det noen der ute som har vært med på lignende og så blitt bedre etter det?

Svar med sitat
Gammel 2010-04-11, 19:00   #2 (permalink)
heidi
Guest
No Avatar

Standard Jeg har det også slik

Jeg opererte meg i begynnelsen av januar, og synes at jeg er verre nå, spesielt på øverste delen av magen, mellom bh-en og navlen. Det ser helt for jævlig ut! Noen ganger er det så hovent at området virker større enn brystene, og jeg har ikke veldig små pupper altså. Vet ikke hva jeg skal gjøre… Den nederste delen er faktisk veldig bra ut.. Merkelig

Svar med sitat
Gammel 2010-04-11, 21:03   #3 (permalink)
Tutta74
Guest
No Avatar

Arrow såpass ja…

Det er nøyaktig sånn det er for meg også Har du prøvd å ta kontakt med klinikken? Jeg har nettopp sendt inn en ny mail til min kirurg, og denne gangen har jeg lagt med bilder også, så får håpe det blir fortgang i sakene snart

Svar med sitat
Gammel 2010-04-18, 13:42   #4 (permalink)
Heidi
Guest
No Avatar

Standard tar vel kanskje tid…

Jeg har tenkt at det kanskje er noe man må finne seg i, at det tar tid før det leges, så derfor har jeg ikke ringt før. Men kanskje jeg skal gjøre det da Jeg synes det er veldig irriterende at det har blitt verre nå, man synes jo at det burde ha blitt bedre egentlig..!

Svar med sitat
Gammel 2010-04-18, 14:20   #5 (permalink)
tutta74
Guest
No Avatar

Smile har fått svar

Hei Heidi Jeg har fått svar fra legen min nå Han sa at det var normalt, og at det kommer til å bli bedre etter hvert. Skulle det derimot ikke gjøre det så skulle han gjøre en liten justering på det.. er ikke helt sikker på hva det innebær.. men han ville vente til det har gått over 6 måneder.

Svar med sitat
Gammel 2010-04-18, 17:58   #6 (permalink)
heidi
Guest
No Avatar

Standard så bra :)

Jeg håper det samme gjelder for meg!! Det kommer jeg i allefall til å kreve

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Teiper dere fortsatt? Kathrine Mageplastikk 2 2011-12-04 10:14
Veldig fornøyd med min operasjon Uregistrerte Brystforstørrelse 0 2010-03-05 12:53
Blir man hoven lenge etterpå? Miss T Fettsuging 0 2010-02-09 14:36

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:08.