Gå tilbake   Forum om kosmetiske inngrep & behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > KROPPSKIRURGI > Mageplastikk

Mageplastikk Fjerning av fett og overflødig hud på magen samt oppstramming av frambøyd bukvegg...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-03-28, 13:07   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Question hvor stram blir mage etter en mageoperasjon?

Heisann!
Jeg tenker på å gjøre en mageoperasjon, men jeg lurer på hvor stram magen blir etter en stor mageoperasjon? Vil den være helt stram som at det ikke går å ta tak i noe hud? Jeg skjønner jo at det ikke er noe fasitsvar på hvordan det blir og at det varierer fra person til person, men jeg er interessert i å høre deres erfaringer Jeg lurer også på hvordan det blir med navlen? Er det slik at de strammer opp så mye at den ”forsvinner bort”? Eller flytter de på den under operasjonen?

-Sissel-

Svar med sitat
Gammel 2010-03-28, 20:23   #2 (permalink)
Ingrid
Guest
No Avatar

Talking Veldig stram på meg ;)

Så langt er i allefall magen min veldig stram, det er overhodet ikke mulig å få tak i noe hud. Jeg kan fortsatt ikke rette ut ryggen skikkelig, og kan heller ikke ligge på magen enda. Så vidt jeg vet så er det den gamle navlen min som fortsatt er der. Det ser ut som om de har snittet nøyaktig i midten av navlen. Kanskje det kan være greit å vite at jeg er forholdsvis smal, og at de bare fjernet 0,5 kg hud, og da bare hud – ikke fett.

Lykke til

Svar med sitat
Gammel 2010-03-28, 21:00   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Hei Ingrid,

Du og jeg har omtrent samme mål. Jeg har også bare løs hud, og ikke så mye fett på magen, men derimot litt fett på sidene som jeg skulle ønske å fjerne. Jeg ble så motivert av å lese at de kan få bort så mye – håper de kan gjøre det på meg også

Svar med sitat
Gammel 2010-03-28, 21:26   #4 (permalink)
Ingrid
Guest
No Avatar

Talking Bare helt fantastisk :)

Jeg vet!! Jeg er meget positivt overrasket over hva som er mulig å gjøre med kniv, nål og tråd Før jeg opererte meg hadde jeg for vane å trekke inn magen hele tiden.. Nå trenger jeg ikke det lengre, og slipper den ubehaglige følelsen av at ”ting” henger løst! Jeg synes det er så merkelig når jeg sitter at det ikke er noe som henger over buksekanten

Svar med sitat
Gammel 2010-03-29, 17:52   #5 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile Jeg er fornøyd :D

Min mage er fortsatt litt hoven, men jeg har merket etter hvert som hevelsen har gått litt ned at det er litt løsere skinn rett ovenfor arret. Jeg vet ikke om det er noe som forsvinner med tiden? I dag er det 8 uker siden operasjonen. Egentlig så er det ikke et problem som plager meg veldig, jeg bare lurer. Er i allefall veldig glad for at jeg slipper å gå rundt med min lille kulemage som så gjorde at jeg følte meg gravid til enhver tid Gapet mellom musklene var ca 5 cm før operasjonen, og jeg hadde ikke så mye overflødig hud. De fjernet ca 500 gram, og så ”laget” han en ny navle. Angrer ikke på operasjonen!!!

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Hvor lenge var dere hoven etter operasjonen? Lillian Mageplastikk 1 2011-05-27 11:30
Hvor lenge har man vondt og hva klarer man å gjøre etter operasjonen? Berit Brystforstørrelse 1 2010-02-28 13:59
Blir man hoven lenge etterpå? Miss T Fettsuging 0 2010-02-09 14:36
Trening etter mageoperasjon Uregistrerte Mageplastikk 0 2010-02-09 13:02

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:02.