|
|||||||
| Mageplastikk Fjerning av fett og overflødig hud på magen samt oppstramming av frambøyd bukvegg... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Fikk høsten 2000 innvilget full mageplastik, men måtte gå ned ca 10 kg før de ville opperere meg.
Så det drøye 2 år og -32 kg før jeg la meg under kniven. Jeg bor på østlandet, og dette var før det ble fritt sykehus valg så jeg måtte til Trysil sykehus for og få opperasjonen utført, så i Mai 2003 var det endelig min tur. Jeg dro avgårde med store forhåpninger om at jeg endelig skulle få den magen jeg alltid har drømt om. Ca 1kg med løst skinn ble fjernet, og de sydde sammen magemusklene så jeg reiste hjem etter 3 dager storfornøyd. Jeg har holdt vekten, men er langt i fra fornøyd med resultatet. Nå ser magen min helt for jævlig ut. Så nå vurdererjeg sterkt og prate med fastlegen min igjen i håp om at jeg kan få dekket fettsuging av mageområdet som ikke ble gjort samtidig den gangen, men som i dag er vanlig. Noen andre som føler det på samme måte? Ikke fornøyd, og som evt har fått dette dekket eller betalt selv? |
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:15.

Linjærmodus