Gå tilbake   Forum om kosmetiske inngrep & behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > KROPPSKIRURGI > Mageplastikk

Mageplastikk Fjerning av fett og overflødig hud på magen samt oppstramming av frambøyd bukvegg...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-02-10, 15:41   #1 (permalink)
Kathrine
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Question Teiper dere fortsatt?

Hei hei,

Gratulere til dere alle som er blitt ”nye” med mageplastikk. Håper det har gått bra og at dere er fornøyd med resultatet  Nå er det 3 mnd siden jeg gjorde min operasjon, og jeg teiper fortsatt arret, noe jeg tror jeg kommer til å fortsette med en stund til i allefall. Jeg bruker samme teipen som jeg fikk på klinikken. Hørt noe om en silikonteip som skal være bedre?? Er det noen som kjenner til den? Hvor kjøper man en slik? Hvor lenge teipet dere andre?

Kathrine

Svar med sitat
Gammel 2010-07-30, 23:59   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile silikontape...

hadde full mageplastikk for 7 uker siden. Pga at jeg ikke tåler limet på vanlig tape, har jeg brukt Mepitac silikontape helt siden bandasjen ble fjernet. Silikontapen kjøpte jeg på apoteket. Ingen problemer med kløe, og den sitter fint etter karbad og dusj.

Svar med sitat
Gammel 2011-12-04, 10:14   #3 (permalink)
Lillemy
Guest
No Avatar

Post Tape

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
hadde full mageplastikk for 7 uker siden. Pga at jeg ikke tåler limet på vanlig tape, har jeg brukt Mepitac silikontape helt siden bandasjen ble fjernet. Silikontapen kjøpte jeg på apoteket. Ingen problemer med kløe, og den sitter fint etter karbad og dusj.
Heisann. Tålte ikke limet/bandasjen jeg fikk på meg etter operasjon,fikk blemmer og sår som sivet sårvæske og blod dag 5. I svangene og på magen. Fjerna da alt i går. Fikk beskjed om å ta på meg bodyen uten å rense eller legge noe over sårene. Er så bekymra for betennelse ....men kirurgen vet vel. Var det noe lignende med deg? Håper at jeg tåler tapen som er over operasjonssåret...men fint å lese her at det finnes noe annet om man reagerer..

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:35.