|
|||||||
| Mageplastikk Fjerning av fett og overflødig hud på magen samt oppstramming av frambøyd bukvegg... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei,
Jeg gjorde for 3 mnd siden en stor mageoperasjon, men jeg har gått veldig mye opp i vekt etter det. Jeg spiser heller ikke mye, så lurer på hva det kan være. Er dette et problem som flere kjenner seg igjen i? Kanskje det kan være veske som kroppen tar opp? |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg gjorde også en stor bukplastikk for 3 måneder siden, og jeg har opplevd det samme som deg. Jeg har lagt på meg noen kilo etter operasjonen. Dette er noe jeg finner frustrerende. Men jeg har lagt merke til at dersom jeg hviler litt, for eksempel 1 time så går hevelsen ned. Bortsett fra dette synes jeg operasjonen, og tiden etter har gått veldig bra, faktisk bedre enn forventet. Jeg lengter etter å ta på meg normale klær igjen. Er det noen som har gode tips angående vekt og hovenhet?
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
|
Kanskje du skulle tatt en telefon til kirurgen/avdelingen for å høre med dem.
Det kan jo hende at det er helt vanlig, kanskje det er vann som forblir i kroppen pga at vi ikke rører på oss så mye etter operasjonen. Jeg blir veldig lett hoven i kroppen om jeg ikke gjør noe. Om det hadde vært veskeansamling så blir det bare på magen, og da ville du kjenner du det og kanskje til og med ser det (slik som jeg gjorde). Hos meg var det så ille at jeg ”så bølgen” med vann som gikk over magen, og kjente liksom vannlyder derinnefra. Til slutt fikk jeg lov til å tømme meg for vann. Jeg var heldig med at det holdt med den ene tømmingen. Så mitt råd er at du kontakter kirurgen/avdelingen der du fikk din operasjon for å høre hva som er normalt og hva som ikke er normalt. Lykke til videre -Ragnhild- |
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:45.

Linjærmodus