|
|||||||
| Mageplastikk Fjerning av fett og overflødig hud på magen samt oppstramming av frambøyd bukvegg... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 1
![]() |
Jeg har hatt en åpen DS (duodenal Switch) for nå snart 3 år siden, å har gått ned 85 kg.
Tiden er der nå for å begynne å tenke bukplastikk. Problemet er bare at jeg har et skikkelig valgets kval her med hva jeg skal velge. Jeg har fått godkjent bukplastikk ved 2 ulike steder, men med motstridene forklaringer. I og med at jeg har et arr etter DS-en sittende ganske høyt på magen sa den ene legen at han måtte da skjære OVER arret for å unngå at stedet der mitt gamle arr er ikke får blodtilførsel, slik at det ikke vil gro..eventuellt råtne bort. Minuset med det er at jeg er ikke garantert at de klarer å dra huden såpass langt ned at jeg ikke ender opp med et arr midt på magen fra side til side.. Jeg er også godkjent ved en annen plass, å der sier legen at det er overhodet ikke noe problem, å at han bare vil ta en vanlig nedre bukplastikk.. Kjenner jeg vet ikke helt hvem jeg skal stole på her altså, men må ta valget snart da jeg har fått operasjonsdato innen 1-2 mnd. Er livredd for å ta det gale valget.. Noen som har peiling ? |
|
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:42.

Linjærmodus