Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Leppeforstørrelse/leppekirurgi

Leppeforstørrelse/leppekirurgi Forstørrelse av leppene ved bruk av implantat eller kirurgiske inngrep...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-04-18, 20:44   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard Fett i leppene

Jeg har hørt at man kan sprøyte inn sitt eget fett i sine egne lepper? Er det noen som vet om det går? Jeg har hørt at det skal være bedre ettersom at reaksjonene blir mildere siden det er ens eget fett?

Svar med sitat
Gammel 2010-04-25, 16:16   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Forferdelig!

Ja, men det ser ikke bra ut! Man ser ut som en and! Jeg tror dessverre ikke det er noe som vil garantere deg et fint resultat

Svar med sitat
Gammel 2010-04-25, 16:44   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Angry Jezuz

Ærlig talt, å si at det er stygt og at man ser ut som en and er bare latterlig. Bare fordi at noen du tilfeldigvis vet om ikke fikk et bra resultat trenger ikke å bety at andre er like uheldig. Folk er jo forskjellige og det er også leppene og forutsetningene for hvordan resultatet blir seende ut – det burde du tenkt på før du legger ut slike innlegg!
Fettinjeksjoner skal tydeligvis oppleves å være mykere enn for eksempel restylane og har etter det jeg vet gode forutsetninger for å holde for evig. Jeg må legge til at det ikke gjelder alle, og at det hos noen forsvinner etter en stund.

Svar med sitat
Gammel 2010-04-25, 17:48   #4 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Wink Jeg er fornøyd :D

Jeg har gjort det, og jeg elsker min nye munn. Dessuten ser jeg heller ikke ut som en and

Det er 2 år siden jeg gjorde operasjonen, og det ser fortsatt ut som da jeg tok det. Både jeg og kirurgen er veldig fornøyd med resultatet og volumet. Kirurgen sier at det mest sannsynlig vil holde for evig ettersom det fortsatt ikke har forsvunnet noe.

Svar med sitat
Gammel 2010-04-25, 19:59   #5 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Ser fortsatt nyoperert ut ;)

Jeg fikk sprøytet inn eget fett for 2 år siden, og fikk utrolig mye volum og det beste av alt er at ikke engang en millimeter har forsvunnet etter operasjonen Før operasjonen ble jeg også advart med at de fleste som er missfornøyd er det på grunn av at de mister så mye, og har nesten ikke noe resultat etter 1 år. Men det har heldigvis ikke skjedd med meg – jeg ser jo fortsatt nyoperert ut Jeg er altså veldig fornøyd!!

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Er det noen som har fått restylane sprøytet inn i leppene? Karin Rynkeinjeksjoner 2 2010-02-09 13:32

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:40.