Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > ANSIKTSKIRURGI > Leppeforstørrelse/leppekirurgi

Leppeforstørrelse/leppekirurgi Forstørrelse av leppene ved bruk av implantat eller kirurgiske inngrep...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-03-19, 14:21   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Wink Leppeforstørrelse hvordan foregår det?

Hei, jeg er veldig inne på å forstørre leppene mine, og vurderer å gjøre det til sommeren. Jeg har tenkt på å gjøre det med Restylane. Det jeg lurer på er hvordan det gjøres? Får man selv velge leppeformen man ønsker på klinikken? Tar det lang tid? Selve inngrepet tenker jeg på.. Gjorde det vondt?

Svar med sitat
Gammel 2010-03-21, 09:42   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Wink Leppeforstørrelse

Først og fremst; ta ikke restylane! Jeg har siden jeg var 18 år prøvd all slags fillers, og kan med erfaring si at det forsvinner veldig fort. Det varer ikke lengre enn 3 uker.. Jeg kjenner flere som har erfart det samme. Men det er jo ditt valg, om du vil teste det så er jo det opp til deg

Kan jo fortelle litt om hvordan selve behandlingen foregår: Under selve injeksjonen kommer du til å få ligge i en slags stol. Kirurgen starter med å rense og rengjøre leppene og etter det får du bedøvelse. En bedøvelse enten i form av salve eller tannlegebedøvelse (sprøyte). Deretter kommer kirurgen til å sprøyte inn fillers med en sprøyte/liten nål. Det kan være litt ekkelt å se på selve nålen, men man kjenner ingenting, og det går veldig fort. I dag har jeg juvderm i mine lepper, og det er en behandling jeg har vært veldig fornøyd med!

Svar med sitat
Gammel 2010-03-21, 15:53   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile takk for svaret

Takk for tilbakemeldingen. Jeg liker heller ikke nåler og kommer også til å se bort. Er det så at leppene dine føles ekte ut? Er det som om det er dine egne lissom?
Merker du forresten noen forskjell til hvordan dte er å ha juviderm i leppene sammenlignet med restylane?Foruten om at den ene går ut tidligere?

Svar med sitat
Gammel 2010-03-28, 19:35   #4 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Stor forskjell

Ja, jeg kjenner veeeldig stor forskjell på de to. Med restylane får man mer ”klumper” i leppene noe jeg ikke har opplevd med juvederm. Jeg kommer aldri til å bruke Restylane igjen! Det kommer nok til å bli juvederm for meg i fremtiden Jeg synes også at man får litt mer fyldigere resultat med juvederm.
Leppene kjennes veldig ekte ut, som om de er mine egne. De er myke og fyldige, men selvfølgelig større enn det mine normale er

Svar med sitat
Gammel 2011-08-19, 13:48   #5 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile Leppeforstørrelse

Når det gjelder leppeforstørrelse så vil ikke Restylane gi et varig resultat. Behandlingen blir
veldig kostbar i lengden.
Jeg vil anbefale dere leppeforstørrelse med eget fett.
Dette er en behandling du bl.a kan få av dr. Stefan Emmes på Plastikkirurgisk institutt i Bergen. (plastkir.no) Klinikken ligger i Laguneparken, ikke langt fra flyplassen.
Teknikken går ut på at han suger ut litt fett fra mageområdet (vanligvis). Fettet blir sentrifugert og injisert i leppene med en tynn kanyle.
Inngrepet er enkelt og tar ikke lang tid. Du må hvile på klinikken en stund etterpå.
Endelig og varig resultat ser du etter 2-3 uker. Da er hevelsen gått ned.
Prisen ligger på mellom 8000kr og 15000kr avhengig av hvor mye og om begge lepper skal ha fett. Lykke til.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:40.