|
|||||||
| Korreksjon av tannkjøtt Forum for diskusjon om korreksjon av tannkjøtt. Velkommen! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Mar 2011
Meldinger: 1
![]() |
Hei
Jeg har et såkalt "gummy smile" der litt for mye av tannkjøttet vises når jeg smiler bredt, eller ler. Synes ikke det ser så lekkert ut, så jeg har blitt ganske bevist på hvordan jeg smiler. Det er ganske slitsomt å måtte ha dette i bakhode, og holde tilbake smilet i morsomme annledninger. Derfor har jeg sett på forskjellige løsninger som kanskje kunne være noe for meg: 1. Reposisjonering av overleppe 2. Fjerne litt av overleppe muskelene 3. Botox 1. The Total Smile Gallery – Beverly Hills Dentist Dr. Alex A. Farnoosh 2. Efficiency of Gummy Smile Correction Using the Myotomy of the Elevator of the Upper Lip Muscle 3. Botox and Dermal Fillers - West Chester, PA Cosmetic Dentist Jeg har lyst å prøve botox først. Hvis jeg ikke er fornøyd forsvinner jo effekten etter noen måneder. Å prøve dette 1 gang kommer jo heller ikke til å svi alt for mye i lommeboken. Hvem tilbyr dette? Har sett på noen av disse som tilbyr botox i norge, men har bare funnet til bruk på fjerning av rynker og svette. Finnes det bedre løsninger eller andre løsninger? Sist endret av Chris; 2011-03-23 kl 16:38 Begrunnelse: oppdatere 2. link |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Takk for verdifulle linker. Sliter selv med "gummy smile".
Jeg har lekt med tanken på å få utført ett kirurgisk inngrep og deretter sette på porselenskroner på fortennene, men har forstått at dette er svært omfattende og dyrt!! Vet at spesialister i periodenti er best egnet til å påta seg denne oppgaven. Hvordan finne en som er veldig dyktig på dette? Noen som har noen anbefalinger? Siden botox kun varer noen mnd tror jeg ikke det vil være lønnsomt på sikt. Hvis dette funker tror jeg man nok ikke kan gå tilbake til sitt "vanlige" smil igjen. Har forresten ikke hørt om slik behandling i Norge. |
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:34.

Linjærmodus