|
|||||||
| Kinnbeinsforstørrelse Forsterkning av kinnbeina med implantat... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Finnes det noen der ute som har erfaring med kinnbeinforstørrelse? Kan man gjøre det i Norge? Hvordan gjøres det? Finnes det ulike metoder for permanente og midlertidige, og hva koster det? Jeg har nemlig lyst til å fremheve ansiktstrekkene mine og vurdere en slik metode. Jeg ønsker gjerne å komme i kontakt med noen som allerede har vært igjennom en slik operasjon?
Håper det finnes noen der ute som ønsker å dele erfaringer med meg
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg vet at det gjøres som både med innsetting av implantat og injeksjoner. Om man gjør det med injeksjoner får man et mer midlertidig resultat. Det kan kanskje være en idé å teste på det før man gjør en permanent endring!?
Finnes det noen med mer erfaring som vil dele disse her inne?? |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
|
Tusen takk for svar
Det kunne kanskje vært en lurt å tatt den mer midlertidige først såser jeg om det passer meg Du vet ikke hvor mye det koster for de ulike metodene?Jeg har forsøkt å finne ut av det med å søke på nettet. Men har dessverre ikke blitt så klok av det.. For det første så har jeg ikke funnet så mange klinikker som gjør det. Og den jeg fant stod det bare pris på (12000) Kinnbeinforstørrelse – ingenting om det var innsetting av implantat eller permanent. Så finnes det noen her ute som vet mer om hvor man kan få utført slike operasjoner, og også hva det koster? |
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:58.

Du vet ikke hvor mye det koster for de ulike metodene?
Linjærmodus