Gammel 2010-02-28, 13:18   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Question Erfaring?

Finnes det noen der ute som har erfaring med kinnbeinforstørrelse? Kan man gjøre det i Norge? Hvordan gjøres det? Finnes det ulike metoder for permanente og midlertidige, og hva koster det? Jeg har nemlig lyst til å fremheve ansiktstrekkene mine og vurdere en slik metode. Jeg ønsker gjerne å komme i kontakt med noen som allerede har vært igjennom en slik operasjon?

Håper det finnes noen der ute som ønsker å dele erfaringer med meg
  Svar med sitat
Gammel 2010-03-05, 10:33   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Arrow Svar til erfaring med kinnbeinforstørrelse

Jeg vet at det gjøres som både med innsetting av implantat og injeksjoner. Om man gjør det med injeksjoner får man et mer midlertidig resultat. Det kan kanskje være en idé å teste på det før man gjør en permanent endring!?

Finnes det noen med mer erfaring som vil dele disse her inne??
  Svar med sitat
Gammel 2010-03-05, 12:26   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Question Takk for svar

Tusen takk for svar Det kunne kanskje vært en lurt å tatt den mer midlertidige først så
ser jeg om det passer meg Du vet ikke hvor mye det koster for de ulike metodene?
Jeg har forsøkt å finne ut av det med å søke på nettet. Men har dessverre ikke blitt så
klok av det.. For det første så har jeg ikke funnet så mange klinikker som gjør det. Og
den jeg fant stod det bare pris på (12000) Kinnbeinforstørrelse – ingenting om det var innsetting
av implantat eller permanent.

Så finnes det noen her ute som vet mer om hvor man kan få utført slike operasjoner, og
også hva det koster?
  Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:58.