Gå tilbake   Forum om kosmetiske inngrep & behandlinger > Temaområde > Håravfall > Hårtransplantasjon

Hårtransplantasjon Forum for diskusjon av hårtransplantasjon ved håravfall...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-02-17, 08:41   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Cool Hårtransplantasjon – noen med erfaring?

Er det noen som har fått håret transplantert? Fungerer det. Jeg kunne tenkt meg det dersom det er garantert å bli bra. Del gjerne dine erfaringer med meg

Svar med sitat
Gammel 2010-10-29, 20:08   #2 (permalink)
Gunnar
Guest
No Avatar

Standard Erfaring med hårtransplantasjon

Hei!
Ser at det er lenge siden du har stilt spm. Kanskje du allerede har gjennomført en hårtransplantasjon?
Jeg fikk utført en hårtransplantasjon (FUE) for ca 4 uker siden. Følte at en operasjon var nødvendig da mitt frontparti var passe glissent. ca 2500 hårsekkgrupper og kun en behandling krevdes. Jeg er foreløpig fornøyd. Selve transplantasjonen gikk greit. Lokalbedøvelsen var ille, men kjente ikke mye smerte under selve operasjonen.
Av ubehag i ettertid slet jeg bare med hovenhet i ansiktet den første uken, men var da sykemeldt så holdt meg i ro. Har også holdt meg unna fysiske anstrengelser i ettertid, men mest fordi jeg er "redd" for at det skal skje noe.
Akkurat nå er det transplanterte håret i en hvilefase og jeg holder jeg på å miste det. Samtidig merker jeg at det vokser ut nye hår. Sluttresultatet vil jeg ikke se før det har gått 4-6 måneder. Er veldig spent på det ferdige resultatet.

Svar med sitat
Gammel 2010-12-30, 14:27   #3 (permalink)
Kjell
Guest
No Avatar

Standard Hårtransplantasjon

Hvordan ser resultatet ut nå? Pris på hårtransplantasjonen?

Svar med sitat
Gammel 2011-01-03, 22:14   #4 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Medlem siden: Jan 2011
Meldinger: 1
Christoffer is on a distinguished road
Smile Rekomendation dr Koray

Hej Kjell!

Kan verkligen rekommendera dr Koray i Istanbul. Jag la upp en ny tråd (2600 grafts med Dr Koray) med länkar till lite bilder på resultat. Priset är 2,5 euro per graft, vilket får anses som billigt. Har du några frågor får du gärna kontakta mig på mejl adress beachcris@hotmail.com

Mvh, Christoffer
Christoffer er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:14.