Gå tilbake   Forum om kosmetiske inngrep & behandlinger > Temaområde > Håravfall > Hårtransplantasjon

Hårtransplantasjon Forum for diskusjon av hårtransplantasjon ved håravfall...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-02-08, 12:24   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Question I Norge?

Jeg er en mann på 35 år som har mistet en del hår, noe som plager meg. Jeg vurderer derfor på om det er noen som vet hvor man kan få utført hårtransplantasjon i Norge? Jeg har forsøkt finne ut av dette selv, men dessverre ikke lyktes. Må jeg reise til utlandet?

Svar med sitat
Gammel 2010-02-11, 14:37   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile svar

Jeg vet ikke om det er noen klinikker som har gjør det i Norge. Men jeg vet at det er veldig vanlig i Øst-Europa, for eksempel i Polen. De skal vistnok være veldig flinke også

Svar med sitat
Gammel 2010-06-19, 14:27   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

Jeg har hørt om en klinikk som heter poseidon klinikken og ligger i oslo tror jeg.. Har litt lyst å skjekke ut

Svar med sitat
Gammel 2011-03-29, 23:53   #4 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Poseidon klinikken!

Når kjendiser drar på Poseidon hårklinikk er vel det å anbefale... Noen andre som har vært der? Evt prisnivå?

Svar med sitat
Gammel 2011-03-31, 17:29   #5 (permalink)
tm13
Guest
No Avatar

Standard hårtransplantasjon top model

Syntes det er bra at en kjent person går ut offentlig og prøver ut dette. Hårtap for menn er jo litt tabu enda og dette er en gyllen mulighet for å sette søkelyset på dette.

Jeg vurderer også å få utført en hårtransplantasjon. Det blir spennende å følge storm og se om klinikken kan leve opp til sitt rykte! Han skriver en blogg. Går an å følge den herfra:

Svar med sitat
Gammel 2011-04-14, 08:06   #6 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Gratis konsultasjon

Har nylig vært på en gratis konsultasjon ved Poseidon hårklinikk i Oslo. Hyggelige folk som troverdig argumenterer hårtransplatasjonsmetode. Det er bare å bestille gratis time og snakke om det du lurer på i f.t. hårtransplantasjon. Valget er ditt og prisen betaler du selv uansett om du vil eller ikke vil utføre hårtransplatasjon :-)

Svar med sitat
Gammel 2011-04-15, 06:39   #7 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

Takk for verdifull info!

Har du bestemt deg for å gjennomföre transplantasjon der? Hva ble du tilbudt under konsultasjonen? Fikk du et endelig pristilbud?

Svar med sitat
Gammel 2011-04-24, 23:20   #8 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

Faren min på 55 har også vært på Poseidon klinikken. Resultatet ser sinnsykt bra ut. Han ville aldri si hva det kostet, men sier at alle kronene var vel investerte!

Svar med sitat
Gammel 2011-07-17, 19:51   #9 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Norge er ikke spesielt kjent for å være flinke til hårtransplantasjon.

Norge er ikke spesielt kjent for å være flinke til hårtransplantasjon. Men hvis du ønsker å vite mer om gode klinikere anbefales: <a href="http://www.hairtransplanttourist.com/utlandska-hartransplantationer/">hairttransplanttourist.com</a>

Svar med sitat
Gammel 2011-08-06, 14:42   #10 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard En dag siden transplantasjon

Det er nå 1 døgn siden jeg fikk utført transplantasjon på Poseidon klinikken i Oslo,
og så langt ser resultatet veldig bra ut.
Kjæresten min syns det er dyrt, men så langt ser det ut til at det er verdt hver krone

Thor-Erik

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:33.