Gå tilbake   Forum om plastisk kirurgi & kosmetiske behandlinger > Temaområde > Håravfall > Hårtransplantasjon

Hårtransplantasjon Forum for diskusjon av hårtransplantasjon ved håravfall...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2011-10-11, 20:24   #11 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard

er det mulig å få svar på hva det kosta ?...så vi andre her kan få et vagt bilde av prisen.

var så snill

Svar med sitat
Gammel 2012-01-29, 21:04   #12 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Om prisen og annet

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
er det mulig å få svar på hva det kosta ?...så vi andre her kan få et vagt bilde av prisen.

var så snill
Jeg var akkurat hos Poseidon. De har blant annet sponset Storm Pedersen, en modell. Pedersen begynte å blogge om det nye håret sitt et par dager etter operasjonen, så fulgte et par innlegg fra ham, og det siste halve året har det vært slutt. Jeg tar det som et tegn på at operasjonen var mislykket, og har bestilt time hos Dr. Hussain ved myhairclinic.

Jeg skal bare tette igjen viker - jeg har ingen tendens til måne og hos Poseidon ville det koste ca 60 000 kroner, inkl 2000 HÅR. Hos myhairclinic er prisen den samme, bare at man får dobbelt så mye hår, for han regner pr GRAFT. Siden jeg er vant til at der hvor penger skifter hender så er det nesten alltid noen grumsete forhold knyttet til transaksjonen - noen vil alltid lure deg og noen blir alltid lurt. Så hva som egentlig skjer og hvor mange hår man egentlig får er det jo ingen, knapt kirurgen, som vet. Imidlertid virker det som om Hussain får best omtale, men for alt jeg vet kan han jo ha plantet disse omtalene selv. Jeg skal komme tilbake til saken senere. Om noen vil ta direkte kontakt med meg, be my guest: 321hansen@gmail.com

Svar med sitat
Gammel 2012-02-08, 21:54   #13 (permalink)
Jan Stavanger
Guest
No Avatar

Standard Hva med Apollo Hair?

Interessant lesning for meg også dette som sitter som snart 32 år og ser månen kommer mer og mer, samt vikene sniker seg innover.

Vet ikke om transplantasjon er det riktige eller løsningene med kunstig hår og feste som Apollo Hair tilbyr? Det kommer stadig bedre og bedre løsninger visstnok, men hva er det riktige og til hvilken pris er jo det en spør seg.

Setter pris på om flere kan skyte inn sine erfaringer rundt dette.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:23.