Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte
er det mulig å få svar på hva det kosta ?...så vi andre her kan få et vagt bilde av prisen.
var så snill 
|
Jeg var akkurat hos Poseidon. De har blant annet sponset Storm Pedersen, en modell. Pedersen begynte å blogge om det nye håret sitt et par dager etter operasjonen, så fulgte et par innlegg fra ham, og det siste halve året har det vært slutt. Jeg tar det som et tegn på at operasjonen var mislykket, og har bestilt time hos Dr. Hussain ved myhairclinic.
Jeg skal bare tette igjen viker - jeg har ingen tendens til måne og hos Poseidon ville det koste ca 60 000 kroner, inkl 2000 HÅR. Hos myhairclinic er prisen den samme, bare at man får dobbelt så mye hår, for han regner pr GRAFT. Siden jeg er vant til at der hvor penger skifter hender så er det nesten alltid noen grumsete forhold knyttet til transaksjonen - noen vil alltid lure deg og noen blir alltid lurt. Så hva som egentlig skjer og hvor mange hår man egentlig får er det jo ingen, knapt kirurgen, som vet. Imidlertid virker det som om Hussain får best omtale, men for alt jeg vet kan han jo ha plantet disse omtalene selv. Jeg skal komme tilbake til saken senere. Om noen vil ta direkte kontakt med meg, be my guest:
321hansen@gmail.com