|
|||||||
| Hakeplastikk Kirurgisk forandring av hakens form og størrelse... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
jeg er ikke sikker på pris, men vet at det går an å utføre ulike typer hakeforminskninger. Var på kontroll for lenge lenge siden og fikk beskjed om at operasjonen jeg evt måtte ta var ganske omfattende, Jeg har en ganske bred og spiss hake med ganske markante ben. Dette benet måtte evt fjernes, dvs kirurgen måtte "sage" bort deler av benet for at haken skulle bli mindre. ganske naturlig igrunn, men ikke så veldig fristende. Lot være å utføre operasjonen.... Siden haken plager meg kikker jeg litt igjen...vet at det går an å formisnke haken med regulering og fettsuging også. Det kommer helt an på hvordan haken ser ut...
Har du tenkt på dette lenge eller? |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Min hake er veldig bred og fremtredende, mye ben i front. Den ser merkelig ut i profil. Skulle så gjerne redusert litt slik at det blir mer harmoni og balanse i ansiktet. Har tenkt på dette siden tenårene. Nå er jeg i fast jobb og har bedre økonomi noe som har fremmet mtt ønske om å utføre operasjonen. Skjønner godt at du ventet litt med din operasjon..Det hørtes jo ikke så forlokkende ut når kirurgen beskriver inngrepet med ord som "saging" ol...:/
Det høres forsåvidt ut som at vi har ganske like haker igrunn. Muligens at jeg også må benytte denne metoden...Sa kirurgen din noe om risikoer, komplikasjoner ? Hvilken kirurg gikk du til? |
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Ønsker så inderlig å forminske brystene mine | LilleMe | Brystreduksjon | 4 | 2011-06-07 22:04 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:20.

Linjærmodus