|
|||||||
| Hakeplastikk Kirurgisk forandring av hakens form og størrelse... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei alle sammen,
Jeg lurer på å kanskje forstørre haken, men er ikke helt sikker… Jeg lurer på om det kommer til å passe meg, og hvordan jeg skal forme den. Om jeg skal ha en bredere hake, eller en mer spiss… Det er så mange ting jeg funderer på. Det hadde vært fint å sett om det er noen der ute som har formeninger om hakeplastikk, og hva synes dere jenter er finest? Håper på svar. -Martin- |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Hei du!
Jeg synes det kommer an på hvilken ansiktsform du har, man vil jo ikke ha en hake som ikke passer til ansiktet og som roper plastisk kirurgi langveis Jeg har faktisk selv tenkt litt på en lignende operasjon, men da vil jeg ha den i samme form som ansiktet mitt er i dag, men bare større slik at den blir mer fremhevet. Kathrine |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
|
Tusen takk for svar
Kanskje ikke så dumt å ta en som passer. Men jeg vil liksom ha den markert , slik at dere jenter legger merke til den Som du sier så får man vel det bare med å forstørre den litt. Jeg får se hva jeg kommer frem til. Har du funnet ut noe om hvilke leger som er dyktige? Har du tenkt å gjøre det i Norge? Er det noen andre der ute med erfaringer??
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:28.

Jeg har faktisk selv tenkt litt på en lignende operasjon, men da vil jeg ha den i samme form som ansiktet mitt er i dag, men bare større slik at den blir mer fremhevet.
Kanskje ikke så dumt å ta en som passer. Men jeg vil liksom ha den markert , slik at dere jenter legger merke til den
Linjærmodus