|
|||||||
| Forminskning av brystvorter Forminskning av forstørrede brystvorter... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei,
Først ønsker jeg å informere om at jeg er en mann. Jeg er ganske veltrent, og har i utgangspunktet en smal kropp. Jeg vil si at jeg har brystvorter på størrelse med en 20-kroning, og er noe jeg selv ser som unormalt. Jeg er derimot veldig fornøyde med brystvortene når de er stive, men det er de jo heller sjelden. Dette er noe jeg alltid har hatt kompleks for. Jeg skulle ønsket at de var mindre, da ville turen på stranden om sommeren vært enklere. Jeg har forsøkt lese litt om dette på nettet. Men jeg lurer på om det er noen som har erfaring med en slik operasjon? Hva vil operasjonen koste? Tusen takk for svar. |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg ville bare si at jeg kjenner meg sånn igjen i dine problem. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har skjemtes når jeg har tatt av t-skjorten på sommeren. Jeg lurer også på det samme, er det noen som har noen som helst formening om hva prisen vil bli??
Torbjørn |
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Guest
|
En såkalt brystvorteplastikk er en veldig vanlig operasjon som koster mellom 10- og 16 000 kr. En forminskelse av brystvortene utføres ofte i samarbeid med en brystreduksjon , men den utføres også som en egen operasjon og da får man lokalbedøvelse. Slik jeg har forstått det er det vanlig at klinikkene utfører brystvortereduksjoner selv om det nødvendigvis ikke står på hjemmesiden deres. Så det er bare å ta kontakt med en som passer for deg. Ejg har ikke selv tatt operasjon, så kan ikke svare for hvordan tiden under og etter er. Er det noen med personlig erfaring her?
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Guest
|
Først vil jeg si at jeg er jente, og har nettopp gjort en brystvorteforminskelse, men operasjonen er så nylig at jeg ikke kan si noe om resultatet enda. Jeg går fortsatt med plaster. Jeg gjorde også en brystløftoperasjon ved at jeg tok bort hud som var over brystvorten, dette for å løfte brystene litt. Selve operasjonen tok ca 1 – 2 timer, det med bedøvning og hele pakka. Jeg fikk lokalbedøvelse og etterpå fikk jeg smertestillende. Etter at dette gikk ut av kroppen fikk jeg ondt, noe jeg løste med å spise mer smertestillende. Dagene etterpå har det vært litt ømt, noe det for øvrig er enda. Jeg har også oppdaget at området rundt brystvortene har blitt litt gulaktig. Men jeg har lest om det og det er ikke så farlig som det ser ut. Man kan vistnok få blåmerke etter operasjonen, noe det egentlig ser ut som ja.
Hilsen Lise |
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:58.

Linjærmodus