Gammel 2010-10-18, 15:22   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Post Rumpeforminskning/rumpeløft

Hei

Jeg sliter veldig med baken min. Jeg bruker 36 i buksestørrelse, men jeg må opp til str. 40-42 når jeg skal kjøpe undertøy (truse, g-string). Rumpa passer liksom ikke til kroppen min!

Visste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette innlegget fordi det ikke handler om rumpeforstørrelse. Snarere tvert imot. Jeg vil ta bort fett fra rumpa eller løfte den. Nå er den bare hengete og slapp. Jeg trener veldig mye, blant annet kneløft ++ som skal være gode øvelser for baken, men det skjer ingenting der bak :-(

Er det noen som har noen erfaring med dette? Hvordan kan jeg få en strammere og mindre rumpe? Er også intr i pris, risikoer ol....

Svar med sitat
Gammel 2010-10-23, 10:49   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Smile

Heisann
Hvis du ikke kommer i mål med dette gjennom trening og kosthold kan fettsuging være en utvei. Jeg utførte en slik operasjon i 2007. Fjernet overfødig fett på utsidene av lårene, setet og ryggen.
Nå vet jeg ikke hva slags BMI du har, men denne operasjoen utføres normalt ikke hvis man er overvektig, da dette kan øke riskikoen for komplikasjoner.( BMI under 30 tror jeg er grensen). Det er vel sikkert individuelt også.
Jeg anbefaler at du går til en vurdering hos en plastikkirurg. Da kan du eventuelt få et prisanslag iforhold til deg og din situasjon :-)
Lykke til!

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:15.