Gammel 2010-01-21, 10:17   #1 (permalink)
Camilla
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Question Fettsuging med laser

Hei,
Jeg lurer på om det er noen som har utført eller har noen erfaring med fettsuging med laser eller såkalt smartlipo som det også kan hete? Jeg har vurdert å booke en konsultasjonstime for å bli kvitt mine ”lovehandles”, og kanskje med det samme også fjerne noe på mageregionen også. Det jeg lurer på er om dere har noen tips til spørsmål, er det noe spesielt jeg bør spørre om, tenker på noe som jeg ikke finner informasjon om på nettet?

Svar med sitat
Gammel 2010-01-21, 12:35   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Arrow Svar til Camilla

Har ikke selv utført noen Smartlipo, men generelt så sies det jo at fordelen er at det tar kortere tid før man kommer seg, men da også er ulempen den at et betydelig mindre område kan behandles gjennom laserfettsuging sammenlignet med tradisjonell fettsuging. Det er vel noe som kan være lurt å tenke på om du har mye fett du vil fjerne… Kanskje det er noen her inne som her mer personlig erfaring?

Svar med sitat
Gammel 2010-01-26, 13:28   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Fornøyd

Hei allesammen, jeg er en veldig fornøyd kunde som har vært og redusert fett rundt magen. Jeg brukte laser for mitt fettreduksjon, det må jeg si jeg er veldig fornøyd med. Kirurgene var veldig dyktige og hele operasjonen virket profesjonelt. Jeg har ikke hatt noen problemer i ettertid, og etter min mening virker alt som det skal. Jeg anbefaler laseroperasjon til alle som er interessert. (Tove)

Svar med sitat
Gammel 2010-03-10, 22:58   #4 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

hvor fikk du utført din laseroperasjon Tove?

Svar med sitat
Gammel 2010-11-22, 23:40   #5 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
hvor fikk du utført din laseroperasjon Tove?

Ja hvor? :-)

Svar med sitat
Gammel 2011-12-21, 10:01   #6 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

Jeg så ikke denne tråden før nå og var inne på feil kategori visst nok hehe.
kopierer tråden min her =)

Hei, alle sammen. Jeg kom over en artikkel, denne: Ringvoll Klinikken i Hobl har startet med fettfjerning ved bruk av ultralyd og laserteknologi.

Jeg har født 2 barn og har gått mye ned i vekt. Magen min har blitt rynkete ved navelen og mye fett under navlen. Jeg tok keisersnitt med begge og ser de klarte å snurpe inn litt, så det ser litt ut som heng. Jeg har ikke så kjempelyst å gå under kniven igjen, og syns dette virket noe for meg.

Men så blir jeg litt skeptisk. Det koster MYE penger det også og finner ingen før og etter bilder. Eller om noen kunder i det hele tatt er fornøyde? og kan man ta en slik behandling når man har hormonspiral?

Er det noen her inne som har erfaringer med en slik operasjon? Er klinikken noe bra?
jeg håper på svar, jeg sendte mail til klinikken for noen spm og fikk ikke spesielt med svar tilbake annet at de ba meg om time =/ Jeg vil gjerne finne ut mer før jeg går med på time

metoden er vel kanskje veldig nytt ennå og derfor er det ikke så mye erfarne rundt om ennå? =P

mvh mamma 27 =)

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:32.