Gammel 2010-05-09, 19:12   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard Hoftene

Heisann!

Jeg har planer om å fettsuge hoftene, men jeg lurer litt på hvordan det er? Jeg ønsker ikke å fjerne så mye, men heller få dem litt mer jevnere. Jeg har forsøkt å trene og slanke dem jevnere, men det har jeg dessverre ikke lyktes med. Så nå ser jeg fettsuging som den eneste løsningen. Hvor farlig/mye risiko er det? Hva kan skje? Må man ha narkose? Finnes det flere alternativ som man eventuelt kan prøve før gjør en fettsuging? Om det er noen som har gjort det – synes dere at det er verdt det? Og til slutt, hvor mye kostet det og påvirker den aktuelle fettfjerningsmengden prisen?

Tusen takk for svar

Svar med sitat
Gammel 2010-05-13, 16:55   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Okay....

Venninnen min korrigerte hoftene med fettsuging og det gjorde de i lokalbedøvelse. Tror det kostet like under 10 000 kr, og det ble et veldig fint resultat. Hun var modell og hadde kan man vel si ”forspist seg litt”, så det var viktig at det ble slett og fint for henne! Om jeg husker riktig så fikk hun dra hjem samme dag, og var ikke særlig dårlig etterpå.

Svar med sitat
Gammel 2010-05-13, 18:26   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Hei, hei.

For å svare på dine spørsmål så er det ikke risikabelt i det hele tatt. Jeg har selv gjort flere fettsuginger her og der, og har også lest mye om emnet, så jeg tror jeg vet hva jeg snakker om Du kommer til å bli lokalbedøvd noe jeg faktisk tror er den eneste løsningen for deg i ditt tilfelle.

Du kommer nok til å klare det kjempebra. Lykke til!

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:04.