|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Heisann!
Jeg har planer om å fettsuge hoftene, men jeg lurer litt på hvordan det er? Jeg ønsker ikke å fjerne så mye, men heller få dem litt mer jevnere. Jeg har forsøkt å trene og slanke dem jevnere, men det har jeg dessverre ikke lyktes med. Så nå ser jeg fettsuging som den eneste løsningen. Hvor farlig/mye risiko er det? Hva kan skje? Må man ha narkose? Finnes det flere alternativ som man eventuelt kan prøve før gjør en fettsuging? Om det er noen som har gjort det – synes dere at det er verdt det? Og til slutt, hvor mye kostet det og påvirker den aktuelle fettfjerningsmengden prisen? Tusen takk for svar
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Venninnen min korrigerte hoftene med fettsuging og det gjorde de i lokalbedøvelse. Tror det kostet like under 10 000 kr, og det ble et veldig fint resultat. Hun var modell og hadde kan man vel si ”forspist seg litt”, så det var viktig at det ble slett og fint for henne! Om jeg husker riktig så fikk hun dra hjem samme dag, og var ikke særlig dårlig etterpå.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
|
For å svare på dine spørsmål så er det ikke risikabelt i det hele tatt. Jeg har selv gjort flere fettsuginger her og der, og har også lest mye om emnet, så jeg tror jeg vet hva jeg snakker om
Du kommer til å bli lokalbedøvd noe jeg faktisk tror er den eneste løsningen for deg i ditt tilfelle. Du kommer nok til å klare det kjempebra. Lykke til! |
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:04.

Linjærmodus