|
|||||||
| Fettsuging Kroppsforming med fettsuging. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
HeI!
Jeg vurderer å få en fettsuging av lårene, eller mer korrekt innsiden av lårene. Jeg har alltid hatt for mye fett der – tror egentlig jeg har arvet det fra min mamma. Det jeg har hørt er at jeg mest sannsynlig bør gjøre en tradisjonell fettsuging. En slik fettsuging gir vel også løsere hud?! Noe som betyr at man bør bruke andre behandlinger, som for eksempel LPG-behandlinger for å redusere den løse huden..? Det er i allefall det jeg har funnet ut av. Det jeg lurer på er om det er noen som har erfaring med dette? Hvor løst kan skinnet bli? Jeg er 40 år og har per i dag poser som sitter lengst oppe på lårene, noe som gjør at lårene gnisser mot hverandre slik at jeg får hull i jeans osv. Håper noen kan hjelpe
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
|
Det er poser med fett som sitter der. Kirurgen sier at det ikke kommer til å bli hengende hud etter operasjonen, men derimot så kommer skinnet til å bli løsere. Jeg synes det er vanskelig å forestille meg hvordan det kommer til å bli. Men jeg antar at man kommer til å bli fornøyd uansett? LPG kanskje hjelper en del?
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Guest
|
Hei!
Jeg hadde det også som du beskriver her. Poser med fett lengst oppe på innsidene av lårene. Jeg gjorde en fettsuging, og min hud har ikke blitt helt slett etter inngrepet. Det er ikke så ille at huden henger, men det er rynker i huden når jeg rører på meg. Jeg testet med en LPG-kur, og det gjorde dessverre ikke noen forskjell. Dyrt var det også. Men jeg må påpeke at jeg synes at fettsugingen til tross for dette var verdt alle pengene. Nå slipper jeg jo at lårene gnisser mot meg, og jeg trenger ikke tenke på detter når jeg kjøper bukser. Kirurgen som opererte meg valgte å gå inn gjennom svangene, noe som gjorde at han ikke rakk fram til den bakerste delen av posene mine. Det har derfor blitt sånn at man fremdeles kan se posene bakfra, men fra fremsiden ser lårene smalere ut. Jeg vil derfor råde deg til å sørge for at kirurgen din går inn der hvor han kan nå både til baksiden og fremsiden. Om du skulle få overflødig hud etter det her, så kan de bare skjære det bort etterpå og så sy det igjen. Men da vet du vel at det kommer til å bli enda en operasjon som antagelig gir et større arr. Vet ikke, men kanskje det kan være en ide å gjøre smart lipo i stedet, eller i kombinasjon med vanlig fettsuging. Jeg har ikke prøvd det selv, men har lest om det, og at huden vistnok skal dra seg bedre sammen med denne metoden. Good luck! |
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Sy navlen fra innsiden? | Uregistrerte | Mageplastikk | 1 | 2010-03-21 10:40 |
| nylig vært gjennom en fettsuging av lår og klumper på lårene.... | Uregistrerte | Fettsuging | 0 | 2010-03-05 13:12 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:53.

Linjærmodus