|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei alle sammen!!
Jeg er ganske tynn over hoftene og ellers på hele kroppen foruten om magen. Det er der alt har satt seg etter 3 graviditeter. Jeg kan nesten ikke bruke lave jeans, det ser så teit ut. Jeg lurer altså på, når det er mye som skal bort, er det da fettsuging som er operasjonen for meg? Er det så at man kan fjerne all overflødig hud med fettsuging? Er det så at det blir det samme som når man har slanket seg? Veldig takknemlig for svar |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg har fettsugd min dobbelhake.. Jeg har blitt litt slappere, men ikke såå mye. Jeg måtte bruke bandasjen hele døgnet i en uke, deretter måtte jeg bruke den på natten i 2-3 uker. Bandasjen skulle hjelpe huden å stramme seg ytterligere. Så jeg tror at så lenge man bruker bandasjen flittig så kommer det til å gå bra. Det er jo selvfølgelig opp til hver og en hvor slapp hud man har.
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Guest
|
Ja sånn kan det jo selvfølgelig bli, og da spesielt etter en graviditet. Kanskje det da er så at man også trenger å gjøre en mageoperasjon, i tillegg til fettsugingen. Men dette er noe kirurgen bør vite, og dermed ta en beslutning om det.
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:49.

Linjærmodus