Gammel 2010-03-21, 11:11   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard Spise før bedøvelse?

Jeg skal fettsuge meg om ikke så lenge og lurer på om man får spise før lokalbedøvelsen? Jeg har funnet ut fra nettet at man ikke kan spise om man får bedøvelse i form av narkose, men hvordan er det med lokalbedøvelse?

Svar med sitat
Gammel 2010-03-21, 16:50   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard Det burde du få

Jeg tror ikke det er noe i veien for at du skal får spise. Det er vel slik at man må faste nettopp på grunn av at man skal sove når man får bedøvelse gjennom narkose.

Svar med sitat
Gammel 2010-03-21, 16:59   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile Spise får du

JA du skal spise! Kirurgen min sa at jeg skulle spise en stor, ordenltig frokost på morgenen den dagen jeg skulle operere meg. Før operasjonen snakket de også noe om at jeg skulle få lunsj servert midt under operasjonen, som en pause, men det fikk jeg ikke. Tror kanskje de glemte det helt. Men til ditt svar, så skal du spise!

Svar med sitat
Gammel 2010-03-28, 12:44   #4 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile Takk for svarene

Tusen takk for hjelpen Jeg lurte litt siden jeg skal reise så langt bort, skal nemlig utføre inngrepet i Tsjekkia Tror det er mye penger å spare på å reise utenlands..Tenkte at mat må jeg ha ettersom jeg reiser på morgenen og skal utføre operasjonen først på ettermiddagen. Da vet jeg i alle fall at jeg kan spise litt mat underveis.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:33.