|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Jeg har store overarmer i forhold til min ellers slanke kropp, og jeg lurer på å få gjort noe med de ved hjelp av body tite-metoden (radiofrekvensmetoden).
Er det noen som har erfaring med denne metoden, evt hvor man kan få gjennomført det? Jeg vil jo helst til utlandet (har lest at Tjekkia er billig og har dyktige kirurger, altså høy standard) for å få det billigere enn svindyre Norge.. Håper noen har erfaring eller tips til meg
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg har vært gjennom en fettsuging med Body Tite og er veldig fornøyd. Jeg tok det ikke på overarmene, men på magen og innsiden av lårene. Jeg er veldig fornøyd
De første dagene kjentes det ut som om jeg hadde kraftig gangsperre som etter trening, bare også litt vondere noen ganger. Like etter operasjonen ble jeg på klinikken til observasjon over natten, der fikk jeg smertestillende ol. Jeg har ikke erfaring fra Tsjekkia selv, men det kan nok sikkert være en god ide med tanke på de lave prisene som er der = halve prisen av den norske!!! I tillegg vet jeg at de har høyt nivå på kompetansen til plastikkirurger – noe tror det er noen spesielle regler som sikrer at det faktisk er en plastisk kirurgi med kompetanse/utdannelse. |
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Guest
|
Sitat:
![]() Hvor tok du det og hvor mye kostet det? |
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:55.

Linjærmodus