Gammel 2010-03-14, 17:38   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard Body Tite overarmer

Jeg har store overarmer i forhold til min ellers slanke kropp, og jeg lurer på å få gjort noe med de ved hjelp av body tite-metoden (radiofrekvensmetoden).
Er det noen som har erfaring med denne metoden, evt hvor man kan få gjennomført det? Jeg vil jo helst til utlandet (har lest at Tjekkia er billig og har dyktige kirurger, altså høy standard) for å få det billigere enn svindyre Norge..

Håper noen har erfaring eller tips til meg

Svar med sitat
Gammel 2010-03-14, 18:08   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile Erfaring med Body Tite

Jeg har vært gjennom en fettsuging med Body Tite og er veldig fornøyd. Jeg tok det ikke på overarmene, men på magen og innsiden av lårene. Jeg er veldig fornøyd De første dagene kjentes det ut som om jeg hadde kraftig gangsperre som etter trening, bare også litt vondere noen ganger. Like etter operasjonen ble jeg på klinikken til observasjon over natten, der fikk jeg smertestillende ol.

Jeg har ikke erfaring fra Tsjekkia selv, men det kan nok sikkert være en god ide med tanke på de lave prisene som er der = halve prisen av den norske!!! I tillegg vet jeg at de har høyt nivå på kompetansen til plastikkirurger – noe tror det er noen spesielle regler som sikrer at det faktisk er en plastisk kirurgi med kompetanse/utdannelse.

Svar med sitat
Gammel 2010-03-14, 18:20   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile :)

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
Jeg har vært gjennom en fettsuging med Body Tite og er veldig fornøyd. Jeg tok det ikke på overarmene, men på magen og innsiden av lårene. Jeg er veldig fornøyd De første dagene kjentes det ut som om jeg hadde kraftig gangsperre som etter trening, bare også litt vondere noen ganger. Like etter operasjonen ble jeg på klinikken til observasjon over natten, der fikk jeg smertestillende ol.

Jeg har ikke erfaring fra Tsjekkia selv, men det kan nok sikkert være en god ide med tanke på de lave prisene som er der = halve prisen av den norske!!! I tillegg vet jeg at de har høyt nivå på kompetansen til plastikkirurger – noe tror det er noen spesielle regler som sikrer at det faktisk er en plastisk kirurgi med kompetanse/utdannelse.
Tusen takk for svaret! Godt å høre at du var fornøyd!
Hvor tok du det og hvor mye kostet det?

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:55.