|
|||||||
| Fettsuging Kroppsforming med fettsuging. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Jeg har hatt planer om å fettsuge meg nå etter at mine to barn er født. Jeg har lest om en metode som fjerner fettet med en slags lipolyse, der det brukes injeksjonsinnsprøyting på de områdene som man ønsker å fjerne fetet. Er det noen som kjenner tl den her metoden, og evt har testet den? Det virker jo være en metode som er billigere enn ”vanlig” fettsuging.
Takker for svar. (cecilie) |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Jeg fikk faktisk min første behandling med Lipolyse forrige uke. Jeg skal få bort dobbelhaken min.
Selve behandlingen var virkelig ikke på noe sett et problem. De staret med å legge noe kaldt rundt haken som skulle fungere som en slags bedøvelse. Etter det satte de i gang med sprøytene. Jeg tror at legen byttet sprøyter 3 ganger, og han satte sikkert nålen inn 20 ganger totalt på flere ulike steder på halsen/haken. Det var ikke noe vondt i det hele tatt, jeg kjente ingenting, selv om jeg normalt er litt pysete når det gjelder sprøyter. Og gjett hva, behandlingen tok ikke lenger enn 10 minutter. Like etterpå kjente jeg ingenting, eller det var noen småpirringer som at noe klemte seg sammen. Det var først etter noen timer at det begynte å gjøre vondt. Jeg ble også hoven. Men det var ikke noe problem så egentlig, jeg tok det bare med ro på sofaen. Ellers har jeg vært en del hoven de første dagene etter behandlingen. Smerten va rikke så stor, og det var mer som små stikkinger innimellom. Jeg har ingen problem med å jobbe om dagene og skal allerede ta neste behandling om 1 ukes tid. Så langt kan jeg anbefale lipolyse |
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:57.

Linjærmodus