Gammel 2010-02-08, 08:15   #1 (permalink)
Silje
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard Til dere som har operert dere

Hvor lenge har dere gått med smerter og blåmerker og lignende etter operasjonen? Og en ting jeg spesielt tenker på her, er om man kan holde det nogenlunde hemmelig for en man dater?

Kan man skule sine blåmerker, eller kanskje man ikke engang får blåmerker? Hva med hevelse, er det noe man får og kan man skule det? Jeg har sett på sider til klinikker og lignende at man kan omså begynne å jobbe dagen etter operasjonen, og at man ikke blir plaget med blåmerker og virker ikek som man har særlig med smerte heller.

Pris er en annen ting jeg lurer på, er det så at man får rabatt om man fettsuger flere områder samtidig?

Silje

Svar med sitat
Gammel 2010-02-08, 12:58   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard

Jeg fikk utført en fettsuging for noen måneder tilbake, Jeg hadde ganske mye å fjerne, tok bort 6 kilo både etter graviditeter og innsiden av lårene. Dette er en ganske stor operasjon, og da var det ikke akkurat slik at jeg kunne gå tilbake til jobben sammen dagen for å si det slik. Jeg kjørte også bil hjem fra klinikken, noe jeg i ettertid ser ikke var så lurt – var ganske sjelven etter operasjonen. I tillegg var det blåmerker overalt, så det går nok ikke å skjule det for en man dater om du har tenkt å kle av deg klærne. De to første ukene var jeg ikke helt meg selv, og kunne ikke engang ta mine daglige gåturer. Dette kom seg først i uke 3 – da var for så vidt ikke smerten så stor lengre heller. Selv om det tok litt tid før kroppen healte seg etter operasjonen er jeg veldig fornøyd sammenlignet med det som var før. Selvfølgelig ser jeg ikke ut som en supermodell, men det forventet jeg heller ikke 

Lykke til!

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:08.