|
|||||||
| Brystreduksjon Reduksjon av kvinnebryst... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Medlem siden: Jan 2011
Meldinger: 6
![]() |
Jeg skal ta operasjon på mandag og ettersom det går mot sommer lurer jeg på om man kan bade ute sjøer og tjern etter operasjonen? hvor lenge etter er dette trygt? Må jeg vente til arrene har grodd igjen? Eller burde jeg bare droppe det i år? Vil ikke ta noen risikoer- vil ha pene arr og bra resultat.
det står man skal gå med sports bh dag og natt 1 måneder, og deretter helst i 3 måneder på dagtid, betyr det at jeg må bade i sportsbh i såfall eller kan man i noen dager f.eks bruke bikini(det er sikkert ikke godt om man har vonde arr, som bikinien gnager i.) Kanskje man kan kjøpe sånn todelt bikini fra sportsbutikkene som ser mer ut som en sportsbh, de støtter sikkert ok ![]() Sekretæren nevnte noe om vaskepose? hva er dette, jeg hentet alle reseptene på apoteket men det var ingen vaskepose der? Kan man dusje normalt etter operasjonen og hvordan foregår rens, vask, stell og teiping av arr? Hvor lang tid tar det før arrene blekner og ikke trenger og teipes? Jeg er nå er 65 G-I avhengig av merke og type BH og har lyst å gå ned til en C, men lurer på om det finnes noe særlig utvalg av 65C? Har noen av kjedebutikkene 65 BHer egentlig? Jeg vet at Change har 65 og opp i iallefall E og F, men de er ganske små i cupene, men burde uansett finne noe der da. jeg grugleder meg! eneste jeg gruer meg til er at det ikke skal bli pent, at det blir ujevnt eller ser skikkelig falskt ut.. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen som kan dele litt erfaring om arr etter operasjon. :) | Uregistrerte | Brystforstørrelse | 3 | 2010-05-03 05:15 |
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:03.

Linjærmodus