Gammel 2011-04-12, 22:20   #1 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard ALERIS i Oslo

Vil gjerne operere meg hos Aleris i Oslo, men trenger å vite om noen har noen dårlige erfaringer med denne plassen?

Hvilke krav stiller de til å få dekt en slik operasjon?
Jeg ligger på normalvekt i følge BMI, og det måler 35 cm fra skulder til brystvorte, som henger helt nederst på brystet og peker nedover... Sliter veldig mye psykisk og har veldig mye smerter i nakke og skuldre. Jeg er bare 20 år. Tror dere muligheten for å ikke få dekt er der? Har villet gjort dette siden jeg var 15 år gammel.

Håper på svar!

Svar med sitat
Gammel 2011-05-10, 16:58   #2 (permalink)
ekg
Junior Member
No Avatar

Medlem siden: Jan 2011
Meldinger: 6
ekg is on a distinguished road
Standard

Jeg skal til min fastlege på torsdag og be om henvisning selv, men i forhold til det du sier med smerter og henging høres det jo ut som du er en god kandidat. Hvilke BH størrelse bruker du da? Finner du i det hele tatt noe som passer? Det gjør ikke jeg Har dessverre ingen erfaringer å dele, håper du får svar
ekg er offline  
Svar med sitat
Gammel 2011-05-10, 17:23   #3 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

leste på siden til Aleris at de kun skjærer rudnt brystvorten og under brystet, altså ikke fra brystvorten om rett nedover. kan det stemme? i såfall vil det jo tilsi mindre synlige arr. og ta ca 1,5 time. leste på en annen side at det tok mellom 3-4 timer... vet ikke helt hva man skal tro utifra det?

Svar med sitat
Gammel 2011-05-16, 23:42   #4 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Standard

Men må de ikke skjære i "nøkkelhull" mønster for en reduksjon/løft-prosedyre da?

Svar med sitat
Gammel 2011-05-24, 15:01   #5 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile aleris

jeg skal inn mandag og redusere brystene, ha vært kjempe fornøyd til nå ang møte hos dem . jeg skal møte kl ni og kan dra hjem kl to)

Svar med sitat
Gammel 2011-05-24, 19:39   #6 (permalink)
ekg
Junior Member
No Avatar

Medlem siden: Jan 2011
Meldinger: 6
ekg is on a distinguished road
Standard

Jeg skal opereres på mandag! fikk time sånn med en gang nesten, var der i går på konsultasjon! Skulle egentlig opereres av en mann(han jeg var på konsultasjon med) men han hadde kun ledig denne uken og deretter ikke før i juli så da ble det en dame. Sekretæren sa jeg ikke burde være redd for å bytte, hun mente damen var flink, så satser på det!

Han sa det mest sannsynlig ble en B eller C cup, men ettersom jeg er ganske stor nå, altså G-I avhengig av merke lurer jeg på om B vil føles veldig lite. skal snakke litt med kirurgen på operasjonsdagen og høre hva hun mener

Fikk forresten beskjed om at det ble snitt fra brystvorte og rett ned også, så da stod det bare litt feil på nettsiden.
ekg er offline  
Svar med sitat
Gammel 2011-06-06, 20:09   #7 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Smile

Heisann, jeg var og fikk brystreduksjon på aleris mandag som var, alt har gått helt fint og er kjempe fornøyd) det er heller ikke så smertefult som jeg trodde, men blir en smule hjelpesløs )

Svar med sitat
Gammel 2011-12-05, 13:35   #8 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Question Operasjonsmetoder på Aleris

Jeg hadde konsultasjon med Dr. Bugge, som er den eneste av kirurgene på Aleris i Oslo som utfører brystreduksjon med Hall Findlay-metoden. Men greia er at Bugges metode innebærer at man MEST sannsynlig må inn for korreksjon senere, for å fjerne den hudfolden som oppstår under hvert bryst. Dette dekkes ikke av det offentlige, og koster 5000 kr ekstra (når operasjonen egentlig er så å si gratis i mitt tilfelle). Jeg vil helst slippe det. Så det jeg lurer på er:

Har noen her hatt brystreduksjon på Aleris med en annen kirurg enn Dr. Hilde Bugge? Hvordan ble resultatet, og hvilken form har arrene?

Blir veldig takknemlig om jeg får svar. Hilsen Julia

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Aleris Trondheim Uregistrerte Brystforstørrelse 2 2011-07-01 08:09
Brystreduksjon i Oslo Uregistrerte Mannlig brystreduksjon (Gynekomasti)... 0 2010-02-28 13:23

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:02.