Gå tilbake   Forum om kosmetiske inngrep & behandlinger > Temaområde > Plastikkirurgi > BRYSTKIRURGI > Brystreduksjon

Brystreduksjon Reduksjon av kvinnebryst...

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 2010-05-15, 20:51   #1 (permalink)
Ingrid
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Standard Til dere som har tatt brystreduksjon.

Det er nå 2 uker siden jeg hadde min reduksjon og da jeg skulle bytte teip, la jeg merke til at brystvortene var ganske ujevne. Mersom ikke helt runde som de burde være. Vil dette gå seg til eller har de ikke gjort noen god jobb med meg? Brystene ellers ser bra ut.

Svar med sitat
Gammel 2010-09-23, 11:50   #2 (permalink)
Uregistrerte
Guest
No Avatar

Meldinger: n/a
Smile brystreduksjon

Nå er det 3 uker og 4 dager siden jeg ble operert.Føler det går litt sakte med helingen,trodde alt skulle føles litt lettere etter så mange uker.men,men,prøver å være tolmodig.Blei operert på privatklinikk,var der til kontroll en uke etter men hørte ikke noe om flere kontroller,og glemte å spørre.Hvor mange kontroller har dere hatt,og hvor lenge etterpå?Bestillte time hos fastlegen min og var der i går for å forlenge sykmelding,er ikke klar for barnehage jobbing enda.Han skiftet samtidig tape og kikket på sårene,han sa da at det var ingen infeksjon men der var to steder det ikke hadde lukket seg fordi hudendene ikke møttes men lå oppå hverandre,og at det da var naturlig at det ville ta lenger tid å gro sammen.og da lurer jeg på en del ting,leser noen steder at man ikke bør ha tape over der det er åpent?men er det ikke lettere å få infeksjon der da?hvilke råd har dere fått av legene deres?min sa at jeg burde ta av tapen og vaske med pyrisept for så å dusje med rent vann,la alt tørke før jeg satte på ny tape og sportsbh.blir helt gal av sårstyr,er så dårlig på det.blir kjempeglad om noen kunne gi meg noen seriøse råd.lykke til alle dere med litt sårtrøbbel.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Jeg har tatt silikon og er superfornøyd! Uregistrerte Brystforstørrelse 3 2011-06-13 20:11
Når ble deres arr finere og når følte dere dere bedre? Uregistrerte Mageplastikk 1 2010-05-13 16:52

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:14.