|
|||||||
| Brystreduksjon Reduksjon av kvinnebryst... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei!
Jeg har begynt å vurdere å gjøre en brystreduksjon og drømmer om hvordan tilværelsen kommer til å bli med å slippe å ha så store bryst ![]() Men det er en sak som jeg lurer på, og det er hvordan jeg skal ta det opp med omgivelsene mine, og da mest av alt de på jobben min? Hva skal jeg si for å få fri fra jobben? Eller det med å forklare at jeg må få litt enklere arbeidsoppgaver i en periode? For å si det sånn så er ca 90 % av de jeg jobber med menn, og derfor er jobben et sted jeg absolutt ikke har lyst å snakk om bryster. Har dere noen tips? Elisabeth |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg synes du skal si det som det at du har vondt i ryggen på grunn av at du har så store bryster, og at du derfor har blitt anbefalt å redusere dem. Jeg tror nok de kommer til å forstå det på en våkens måten
Lykke til!!!
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg fortalte det bare til sjefen min. Sykemeldingen på 2 uker var ingen problem. Det ble heller ikke nevnt for mine arbeidskamerater. Sjefen sa at jeg skulle ta litt av ferien min da + at jeg måtte være litt hjemme på grunn av barna mine. Jeg hadde fått en brystløft + brystforstørrelse. Men det ses ikke så godt for meg – mitt arbeidsantrekk er en kjeledress så det ses ikke. I dag er det noen som har fått vite det, slik vil det alltid være med rykter og snakk, men det går bra fordi at operasjonen var virkelig verdt det. Selvtilliten min har økt såpass mye etter operasjonen at jeg ikke bryr meg om hvordan folk snakker
![]() Ønsker deg masse lykke til! |
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:10.

Linjærmodus