|
|||||||
| Brystreduksjon Reduksjon av kvinnebryst... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei!
Jeg har virkelig lyst å forminske brystene mine! Jeg føler ikke at brystene mine passer til meg, og føler rett og slett et ubehag bare jeg tenker på dem.. Jeg kan egentlig ikke betale operasjonen selv, og er veldig avhengig av å få det dekt. Men det jeg lurer på er om det finnes en grense for hvor store de må være osv for å få utført en operasjon på statens regning? I dag har jeg en stor 75DD/75E. Brystene ser veldig store ut, men ikke direkte gigantiske. Når jeg bruker BH ser det helt Ok ut, men uten er det de verste hengpuppene. Jeg er ganske så veltrent så har egentlig ikke vondt av brystene og deres vekt. Problemet mitt ligger heller på at det er vanskelig å finne bh’er og at jeg føler at brystene gir meg dårlig selvtillit. Jeg må legge til at jeg bare er 17 år, og at brystene inntil et år siden fremdeles vokste. Noen av dere kanskje synes det er litt tidlig å gjøre en slik operasjon i min alder, men jeg sliter veldig med de tunge brystene som henger ned når jeg ser i speilet… Er det noen med erfaringer der ute? Tror dere det er mulig at jeg får dekt operasjonen? Tusen takk for hjelpen! |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei!
Jeg hadde reduksjon i går, med andre ord sitter jeg nå med teip på hele brystkassa og har det i grunn litt frem og tilbake når det gjelder smerte. Jeg hadde str. 90DD i en alder av 18 år, jeg hadde TRE bh-er og var nødt til å bruke sportsbh over den vanlige bh-en for at puppene ikke skulle "velte" ut av bh-n. Så lenge du opplever plager med puppene dine skal du få det dekket. Jeg dro til fastlegen min og sa at jeg sleit med mye vondt i nakke, rygg samt at de forhindret meg i å utføre diverse aktiviteter som løping, rask gange etc. De ga meg ekstremt dårlig selvtiliit og det resulterte i at jeg gikk i store gensere så puppene ble mest mulig skjult. Dra til fastlegen din og få han/hun til å skrive en anbefaling Beklager hvis svaret er litt uklart, sitter å svaier en del og føler meg rimelig tung og tom i hodet etter operasjon klokka 08:30 i går. Lykke til! |
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:36.

Linjærmodus