|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei
Jeg er 20 år og har siden jeg fikk bryst hatt store komplekser med hengepupper. Har vært hos en lege for bedømming, og det kan faktisk hende at jeg får operasjonen dekket. Det eneste jeg tenker på er arrene, kommer de til å være synlige? De skal nemlig gjøre operasjonen med såkalt ”anker- arr”. |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
Hei Jente 20,
Jeg har gått gjennom en brystreduksjon av samme typen som det du beskriver. Jeg har vært veeeeeeeeldig fornøyd. Tidligere hadde jeg 80H, nå har jeg en stor C. Mine bryster har en passende løft nå, veldig fine og også veldig faste Operasjonen ble gjort for 3 måneder siden. Det er selvfølgelig arr, men det rundt brystvorten og det som gikk rett ned på midten gikk rimelig fort bort. Det finnes jo muligheter for å redusere arrene, eller ta de helt bort med andre typer operasjoner (laser osv). Et annet tips er å være bevist ovenfor kirurgen din om at du ikke skal ha stingene så synlige, så kommer de nok til å ta hensyn til det så godt de kan.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
|
Hei Jente 20,
Jeg fikk for 4 år tilbake gjennomført en brystreduksjon. Samtidig med operasjonen fikk jeg også redusert brystvortene. I dag ser jeg ikke særlig til arrene. Har ingen arr på selve brystene, men du kan se at jeg har gjort noe med brystvortene. Det er ikke direkte arr, men det ser litt ”kunstig” ut, nesten som om jeg har en slags svak ”lipliner” rundt kanten av brystvorteområdet. Jeg synes ikke det ser så ille ut, og heller ikke min nåværende kjæreste. Jeg har møtt han etter operasjonen og han sier at de ikke ser kunstige ut, så jeg tror nok kanskje det har noe med meg siden jeg vet hvordan de så ut før operasjonen. Det er øyet som ser heter det vel Du får ha masse lykke til!
|
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:58.

Operasjonen ble gjort for 3 måneder siden. Det er selvfølgelig arr, men det rundt brystvorten og det som gikk rett ned på midten gikk rimelig fort bort. Det finnes jo muligheter for å redusere arrene, eller ta de helt bort med andre typer operasjoner (laser osv). Et annet tips er å være bevist ovenfor kirurgen din om at du ikke skal ha stingene så synlige, så kommer de nok til å ta hensyn til det så godt de kan.

Linjærmodus