|
|||||||
| Brystreduksjon Reduksjon av kvinnebryst... |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Er det noen her som har erfaring med brystreduksjon? Selv har jeg store, hengende bryster som jeg gjerne skulle ha redusert, men som man kan lese om operasjonen, man bytter store bryster mot store arr…. Jeg er ikke helt sikker på om det er en god trade-off? Noen som har erfaringer? Er det verdt det?
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Det er virkelig verdt det. jeg har gjennomført en operasjon på grunn av for store bryster. før opersjonen var jeg plaget med mine store E/F-bryster både fysisk og psykisk. slet med vondt rygg var en ting. men det å finne passende topper og kjoler var en annen ting. tro det eller ei, men jeg var ikke stor, det var bare mine brøst som var store. Jeg følte meg alltid som en søppelsekk. Etter opersjonen gikk jeg ned til størrelse 38 i klær, mens jeg tidligere hadde brukt 42-44!! Tenk for en forskjell det var, lord!
Jeg har nesten ikke arr i det hele tatt. eller eneste der det kan ses (eller jeg ser det i allefall) er rundt areolaen(brystvorten) fordi de ble operert mindre for å passe til mine nye pupper. jeg vet ikke om jeg ser det fordi at jeg vet hvordn de så ut før, eller fordi at det faktisk ses uekte ut. men er i allefall veldig fornøyd med resultatet. Ingen arr på selve puppene. det ser til og med ut som om jeg har hatt de puppene for alltid. jeg anbefaler virkelig alle som er inne på tanken å gjøre en brystreduksjon! |
|
![]() |
«
Forrige tråd
|
Neste tråd
»
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:30.

Linjærmodus